er is weer een nieuwe wedstrijd op mn site (zie os)
SanneLeoni
Geplaatst: 10-09-11 10:08
Bonjoy schreef:
Hidalgo is een mustang (in de film), maar er spelen meerdere 'Hidalgo' paarden in de film. Ik zat zelf ook te denken aan misschien de oude Appaloosa. Die heb ik ook nog liggen.
Heel toevallig, maar ik ben ook van plan ooit dit paard te repainten
mischaluna
Geplaatst: 10-09-11 10:18
wouw mooi tuigje nabora en weet iemand nog of ze modelpaardjes op de zwarte markt verkopen
Yes, een mooie vitrinekast gescoord voor tien euro bij de kringloop! Een zwarte met glas en daaronder een kast waar ik mn verf enzo in kan stoppen! K'zal straks foto's maken.
Leuke repaints hierboven, & die lippi is helemaal niet mislukt, maarja, je hebt 'm toch al veranderd .
ik heb even slecht nieuws. Wou het topic nu openen maar heb nogal problemen met de foto's. Moet nu even weg dus het zal waarschijnlijk vanmiddag pas open gaan.
Zo na 4 daagjes londen meld ik me ook weer hier, ik was al bang dat ik in een nieuw topic zou binnenvallen, maar net niet
in Londen in een grote speelgoedwinkel geweest (6 verdiepingen), daar hadden ze Schleich, Papo en Breyer staan, Schleich stond er netjes bij, maar daar heb ik al heel veel bij, dus ff bij de Papo gekeken, dat was heel rommelig en veel lege schappen, dus eind van de week nog een keer terug geweest en nog precies hetzelfde, Breyer heb ik niet zoveel mee, vind ik vrij duur, dus niks gekocht..
Ga zo ff de 9 pagina’s bijlezen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 10-09-11 12:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Roosje01
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-11 12:07
we hebben wel geduld hoor rustig aan er is nog 1 pagina te gaan dus gewoon niet teveel kletsen gaaf hoor palmbier hadden ze veel schleich?
edit rosan die korte berichten met 1 word erin voegen niet zoveel toe aan het topic dan raakt het alleen maar sneller vol.
Laatst bijgewerkt door Roosje01 op 10-09-11 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
rosan doe een effe normaal aub PBL welkom terug jammer dat je niks moois hebt kunnen vinden
Palmbierlove
Geplaatst: 10-09-11 14:10
ze hadden best veel Schleich, een heel 'eilandje' ingericht met alle dieren die in de collectie zijn en nog wat sets en ander spul.. en later kwam ik op de jongens verdieping ook nog een heel stuk met ridders van schleich tegen, maar helaas die had ik ook al.. een mooi gezicht als de schappen vol zijn en ze allemaal netjes achter elkaar staan heel wat anders in het papo schap (2 m rommelig en leeg) en breyer was ook een heel 'eilandje' van..
tsja het wordt w88 op de nieuwe collectie paardjes denk ik, moet wel nog wat sets, maar wacht voorlopig even.. (althans probeer ik heb ik tenminste nog iets wat ik voor sint/kerst kan vragen )
ben weer helemaal bij, mooie foto's van repaints komen er weer langs @ Shettepret ik vind de bos foto van je schleichs op je site erg mooi!
Ijsstokjes zijn te koop bij een hobbywinkel daar heb ik ze vandaan, ik heb zo hekjes (zie foto van mijn ridders in de openingspost) gemaakt..
wie maakt hier halster's met de paard zijn naam er op ik maak zelf dekentjes dat iemand mischien wil ruilen ?
Nathas
Geplaatst: 10-09-11 15:22
natasha1996 schreef:
wie maakt hier halster's met de paard zijn naam er op ik maak zelf dekentjes dat iemand mischien wil ruilen ?
Jij maakt dekenstje met namen er op???? Ik hoop niet dat je mijn voorbeeld die hier geplaatst zijn namaakt hoop wel dat je een beetje je eigen ding doet, zou het jammer vinden als het na gedaan word namelijk heb je misschien een foto?
Btw ben nu bezig met foto shoots van al mijn paarden 1 voor 1 in de tuin op de foto te zetten die komen dan op mijn hyves site met namen er bij Ga morgen trouwens helemaal bezig met de dresuurbak heb het zand de hekken en houten plaat al in huis en aankomend winter ga ik va de kleine slaapkamer over na de grootste en dat word dan een geheel ingerichte kamer met schleich
carmen99
Geplaatst: 10-09-11 15:39
natasha1996 schreef:
ik wel, kijk maar op mn site kan er wel een naam op zetten als ie niet te lang is