Tyrcanol schreef:Sja veel mensen vinden mij in combinatie met mijn ponies ook niet mooi. Het gaat er hier om of het nog gaat/past/kan niet of het moedersmooiste is.
Tyrcanol schreef:Kirstenvosje dat wordt denk ik lastig. Ik ben 1.56 en zit al kielle kielle op mijn pony van 1.30 en mijn pony van 1.32
Zo lijkt het net of jouw combinatie, bij jou de standaard is. Jij vindt jezelf niet te groot voor je pony's, ik ook niet. Maar dat wil niet zeggen dat anderen met dezelfde lengte en zelfde grootte pony er hetzelfde uitzien. Dat bedoelde ik met je moet het niet gaan vergelijken en/of op jezelf betrekken. Elke combinatie ziet er anders uit.
Jammer dat je je meteen aangevallen voelt, je interpreteerde mijn reactie verkeerd.. niet erg, maar op deze manier heb ik al helemaal geen zin meer om het hier over te hebben.
Dat van de shabrak was mijn eigen inbreng, was mijn eigen voorbeeld. Als het je een zorg zal zijn, waarom plaats je hier dan foto's? Daar word ik persoonlijk een beetje gaar van, mensen die hier foto's plaatsen.. vervolgens wordt er dan gezegd dat ze te groot zijn en dan wordt ineens iedereen afgekraakt enz. Dat het niet leuk is om te horen, snap ik. Maar voor mij betekent het plaatsen van een foto hier, dat je twijfelt.
Dit gaat trouwens niet meer over jou, Tyrcanol.
Maar laten we weer ontopic gaan. Van mijn kant is hier het laatste woord over gesproken.
Laatst bijgewerkt door L_isanne op 23-01-11 22:08, in het totaal 1 keer bewerkt