Schleich paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LisaD

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:40

Ja ik zag het ja!
Jullie hebben er echt al veel haha..

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:42

ik heb geen een schleich aardig aan de prijs of niet?? wel heel gaaaf!

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:47

Iedereen is hier ook begonnen met 1 of twee beeldjes.

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:48

iloveyellow schreef:
ik heb geen een schleich aardig aan de prijs of niet?? wel heel gaaaf!

eerst 6,50 maar nu 6,95 ;(

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:51

Schleich valt wel mee qua prijs. Ik vind de prijs/kwaliteit verhouding ook erg goed. Het speelgoed is moeilijk te slopen, kleuren blijven gewoon goed. Alleen wil de verf t.z.t wat slijten als er echt mee gespeeld wordt.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 19:54

Ik weet nog dat ik bij de intertoys stond bij de kassa met m'n 2e paardje in mijn hand. Ik had een onwijs enthousiaste kassamedewerker had om bij af te rekenen, zei ze zo; 'Die schleich dieren zijn echt leuk hé! En ze blijven zo mooi heel. Je kan er gewoon mee gooien en ze blijven heel!' Okeedan.. :')

Marijke_1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:08

Jeej, nu zijn mijn oude Haflinger & oude Shire ook echt binnen *\o/*

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 20:34

iMandy schreef:
Ik weet nog dat ik bij de intertoys stond bij de kassa met m'n 2e paardje in mijn hand. Ik had een onwijs enthousiaste kassamedewerker had om bij af te rekenen, zei ze zo; 'Die schleich dieren zijn echt leuk hé! En ze blijven zo mooi heel. Je kan er gewoon mee gooien en ze blijven heel!' Okeedan.. :')

haha ik had ook een keer zo'n enthousiaste medewerker bij de intertoys..
heel toevallig had ik namelijk al van dat nep gras gekocht bij de xenos, eigenlijk voor heel iets anders en toen had ik ook een paar paardjes uitgezocht (ja toen stonden ze nog in de winkel en niet bij de kassa) en toen zag ze dat gras en zei ze: 'nou je hebt ook al gras voor ze gekocht' of zoiets, het was iig heel grappig..

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:35

is de prijs van schleich weer omhoog gegaan?! |(

@ Palmbierlove - leuk hoor! Moet ook nog gras aanschaffen. Heb trouwens ook die hagen van schleich die in september 2010 uit zijn gekomen. Dacht dat die klein zouden zijn maar die zijn in het echt groot zeg! Heel mooi!!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-11 21:37

Lotte_Wessel schreef:
is de prijs van schleich weer omhoog gegaan?! |(

@ Palmbierlove - leuk hoor! Moet ook nog gras aanschaffen. Heb trouwens ook die hagen van schleich die in september 2010 uit zijn gekomen. Dacht dat die klein zouden zijn maar die zijn in het echt groot zeg! Heel mooi!!

ja, de prijs is omhoog gegaan, jammer hè?

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 11:14

Ik had een hele rol van dat nepgras, maar dat heb ik na de verhuizing weggegooid |(
De domste actie die ik ooit heb kunnen doen, want het was mooi spul van een groot oppervlakte en je kunt het altijd wel ergens anders voor gebruiken.

Kopen jullie wel eens modellen van iemand uit het buitenland onder een ''maxi brief''? (niet van ebay, maar van ander website's?)
Ik durf het gewoon niet aan! Veel te bang dat mijn model niet aankomt en degene hem gewoon niet verstuurd.
De verzekerde pakjes zijn meteen zo duur en daardoor word het bedrag ook snel hoog.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:15

Wat ik alleen niet snap, ik heb gister het nieuwe boekje meegenomen en er staan nogal wat verschillen in met het oude boekje.

De Lipizzaner hengst is anders geworden qua kleur en het is een Lipizzaner ruin geworden.
De Lipizzaner merrie is ook anders geworden qua kleur volgens het boekje.
Bij de Shetlanders staat in het vorige boekje Shetland hengst, en in de nieuwe staat Shetland ruin.

Klopt dat? :?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 14:16

ken die maxi-brief niet.
misschien kun je t gewoon uitproberen als t niet al te veel geld is.
zou idd jammer zijn als er iets misgaat.
t zijn dus geen webwinkels als ik t goed begrijp?

mandy: dat is me nog niet eens opgevallen.

Trixie12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 15:40

Ik spaar ze ook maar die fjord heb ik niet,

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:14

iMandy schreef:
Wat ik alleen niet snap, ik heb gister het nieuwe boekje meegenomen en er staan nogal wat verschillen in met het oude boekje.

De Lipizzaner hengst is anders geworden qua kleur en het is een Lipizzaner ruin geworden.
De Lipizzaner merrie is ook anders geworden qua kleur volgens het boekje.
Bij de Shetlanders staat in het vorige boekje Shetland hengst, en in de nieuwe staat Shetland ruin.

Klopt dat? :?

Ik zal er eens op gaan letten!

@ Claudia,
Nee het is geen webwinkel, vandaar mijn twijffel!
Het model heb ik (heel toevallig) vandaag via mp aangeboden gekregen voor een klein bedrag, dus dan doe ik het liever via een Nederlander natuurlijk!

Nu nog maar 5 modellen te gaan! :D
Eigenlijk 3, want ik heb inmiddels alweer een deal gesloten voor 2 andere oude modellen die ik nog moet hebben.
Ik heb ze alleen nog niet betaald, dus ze zijn ook nog niet binnen!

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:25

Welke 3 nog Sanne, ken iemand die contacten via Duitsland heeft lopen, dus wie weet... Kan ik sowieso kijken, je weet maar nooit.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 16:34

Naborah schreef:
Welke 3 nog Sanne, ken iemand die contacten via Duitsland heeft lopen, dus wie weet... Kan ik sowieso kijken, je weet maar nooit.

Bedankt Deborah!

- Shire met opstaande manen 13222
- Paard wit met vlekken 13210
- Bruin veulen 13103

Wel de meest zeldzame modellen die er nog zijn :o
Maargoed, het is me ook gelukt de andere te krijgen, dus deze moeten ook lukken!

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:21

Heb je alle nieuwe ook al, Sanne?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:48

t einde is in zicht sanne!

eline2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 17:59

ik spaar ze ook ik heb er ongeveer 32 :# :D en ik heb ook halstertjes van wol voor de schleich gemaakt :# :# :# :#

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:06

iMandy schreef:

Och dat vergeet ik er steeds bij te zetten, dan heb ik de gehele '' oude ''collectie!
Alleen de nieuwe van 2011 heb ik nog niet, maar die blijven voorlopig nog wel even in de winkel, dus daar heb ik niet zoveel haast mee ;)

Voel me soms echt een kleuter met die paardjes! :)

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:16

Ik heb net nog de Prezkewalski en het Camargue veulen gekocht. De winkel hier heeft zo'n rek met de 'uitlopende' modellen, waar er een aantal in staan.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:17

SanneLeoni schreef:
iMandy schreef:

Och dat vergeet ik er steeds bij te zetten, dan heb ik de gehele '' oude ''collectie!
Alleen de nieuwe van 2011 heb ik nog niet, maar die blijven voorlopig nog wel even in de winkel, dus daar heb ik niet zoveel haast mee ;)

Voel me soms echt een kleuter met die paardjes! :)

Dan heb je ze wel bijna compleet, dat is wel heel erg gaaf. :D Ik ben er nog lang niet, heb er pas 14 maar ik spaar ook nog niet zo heel erg lang. Heb eigenlijk nog geen eentje uit de 'oude' collectie, heb alleen wel de Przewalski die er dit jaar uit gaat gekocht. Ik hoop dat ik de Camargue merrie met veulen ook nog ergens kan kopen, heb ze helaas nog niet gezien in de winkels hier in de buurt. Hopelijk is er nog een klein winkeltje die ze wel heeft.

Haha ja, dat snap ik, dat kleuter gevoel afentoe dat heb ik ook! Ik begon met sparen 'als modelpaardjes' en ondertussen is het gewoon een hobby geworden om ze in een zelf gemaakt stalletje te zetten, een touwhalstertje er voor te knopen en een hekje er voor te zetten als 'weiland'! :P

pacokuzies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 18:50

o , wat is dit verslavend <3

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 19:00

iMandy, waar ik net nog het veulentje heb gekocht hebben ze de Przewalski en de merrie ook nog :j Zelfs nog een percheron hengst maar die heb ik helaas moeten laten staan omdat mijn portemonnee dat niet trekt.