Belady: het plaatje is niet mooi meer, maar voor recreatie kan het zeker, tenzij je iets aan hem merkt..
Priincessa: Ik vind je te groot.Belady: Voor het plaatje neit meer, maar het kan nog wel.DmNqUe: Past prima!
Inney schreef:Sorry, ik vind van niet. Vind je bovenlichaam te lang Okk voor recreatief rijden, dus buitenritten?
xMarjolein: voor hetmooie nietmeer, maar voor recreatief rijden vind ik wel. even offtopic: leuke pony!
xMarjolein schreef:Inney schreef:Sorry, ik vind van niet. Vind je bovenlichaam te lang Okk voor recreatief rijden, dus buitenritten?Wat versta jij onder recreatief? Buitenritten met veel gallop?
xAylie schreef:xMarjolein: voor hetmooie nietmeer, maar voor recreatief rijden vind ik wel. even offtopic: leuke pony! Haha, oke ik rijd toch alleen maar recreatief, en dankje !:)
@ Inney Nee, dat kan niet eens hier in de buurt, ik rijd rustig met wat drafjes en door het water enzo, gewoon plezier hebben.
Inney schreef:Oke, dan denk ik dat het nog wel zou kunnen. Maar niet te lang meer, Maar inderdaad, erg leuke pony!Haha, oke ik groei ook niet meer gelukkig, maar als ik nog zwaarder word ga ik er echt niet meer op hoor, buurmeisje rijd er ook vaak op en zij is 8
xMarjolein schreef:Pas ik nog op Nikita? Ik rijd alleen Recreatief. Nikita is een A/B.kan net.kleine tip, beugels een gaatje langer.
minikatje schreef:xMarjolein schreef:Pas ik nog op Nikita? Ik rijd alleen Recreatief. Nikita is een A/B.kan net.kleine tip, beugels een gaatje langer. Haha, ja ik reed aardig kort, heb je helemaal gelijk in;)
Priincessa: Te grootBelady: Past, maar voor het plaatje niet meer mooiFirefly4: PastDmNqUe: PastxMarjolein: Te groot
Firefly4: DmNqUe: (past duidelijk xMarjolein: @xMajolijn, Heel afentoe gaat nog wel denk ik, maar het is niet meer goed voor de pony..
als je pony er verder geen last van heeft kan het nog, als je recreatief rijd ook en voor het mooie zou ik zeggen nee, maar daar gaat het nu niet om