Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Thincla schreef:Ik vind het niet passen
JustOneBite schreef:Vind laatste 2 nog net passen. Misschien niet het ideale plaatje maar niet storend!
Wat vinden jullie hiervan?
Pony is 1.56m en ik 1.68, ik ben bezig met kilootjes eraf te krijgen (zit nog prima binnen de 20% marge)
[ [url=m/r3NHf3.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Denise_ schreef:Vind het op zich nog passen hoor, zeker als je zegt gewicht te willen verliezen.Mooi dier trouwens! Ik vind overigens wel de 20% regel gelden voor de meer geharde rassen zoals ijslanders en shetlanders. Voor een Arabisch type als deze zou ik zelf eerder 12-15% van het gewicht aanhouden.
JustOneBite schreef:Ik bedoelde ermee te zeggen dat m'n gewicht niet dusdanig erg is dat ik haar daarmee in de weg zit. Dat beeld vertekend hier best wel met in het echt.
Gaat me meer om de lengte of dat nog netjes past. De rest word aangewerkt!
Ik zit nu incl. Tuig op net 17% dus lijkt mij nog redelijk oke..
Thanks voor de meningen
xxVon schreef:_Denise_ schreef:Vind het op zich nog passen hoor, zeker als je zegt gewicht te willen verliezen.Mooi dier trouwens! Ik vind overigens wel de 20% regel gelden voor de meer geharde rassen zoals ijslanders en shetlanders. Voor een Arabisch type als deze zou ik zelf eerder 12-15% van het gewicht aanhouden.
Maar dat zou dus betekenen dat de arabier (+/- 500kg) maar 60 kilo (12%) mag dragen, als je dan ook nog een leren zadel hebt +/- 8 kilo dan kunnen de meeste volwassen er dus niet op rijden.
SindyKaya schreef:Past makkelijk, dit is geen show je pony topic he...