1 peesbeschermer, de andere is nog niet af

Halsterset

Tuig

En nog een harrys horse dekje en een anky dekje maar die heb ik niet op de foto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LicentioFide schreef:Hier wat foto'tjes van mijn maaksels.
1 peesbeschermer, de andere is nog niet af
[ Afbeelding ]
Halsterset
[ Afbeelding ]
Tuig
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En nog een harrys horse dekje en een anky dekje maar die heb ik niet op de foto
Nathas schreef:Ben niet de oudste hoor die schleich spaart... Er zit geen leeftijd aan verbonden...
Joyce_R schreef:Nathas schreef:Ben niet de oudste hoor die schleich spaart... Er zit geen leeftijd aan verbonden...
Inderdaad! Ik ben als verzamelaar ook niet de jongste van 't stel als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd.
Maakt het niet minder leuk!
Zou dr zo nu en dan best nog eens mee willen spelen zoals ik dat vroeger kon
Joyce_R schreef:Whieeeeee wij hebben de zogenaamde Super pinto zojuist binnen gehad!
Wist helemaal niet dat we die hadden gekocht, hadden pap en mam gedaan. Leuke verrassing! Ennn hij lijkt het origineel te zijn en zijn we niet opgelicht zoals met de beagle![]()
Dit is de folderfoto, zal van de week als we een eigen foto hebben deze gelijk plaatsen!
[ Afbeelding ]
Karla_1999 schreef:Joyce_R schreef:Whieeeeee wij hebben de zogenaamde Super pinto zojuist binnen gehad!
Wist helemaal niet dat we die hadden gekocht, hadden pap en mam gedaan. Leuke verrassing! Ennn hij lijkt het origineel te zijn en zijn we niet opgelicht zoals met de beagle![]()
Dit is de folderfoto, zal van de week als we een eigen foto hebben deze gelijk plaatsen!
[ Afbeelding ]
Nu ben ik toch wel even benieuwt hoeveel jij (of je ouders) er voor hebben betaalt. Aangezien de "normale" prijs wel rond de €200 ligt en op ebay worden ze zelfs verocht voor €300-500
Mitchielove schreef:Supergaaf!
Maar wat is er eigenlijk zo speciaal aan die superpinto?
Ik ben namelijk niet het type dat 200 euro betaalt voor een schleich paard... (Als jullie hem graag willen hebben vind ik jullie ook niet gek geworden hoor, maar voor mij hoeft het niet)
lideli schreef:Leuk dat je nu ook in het topic zit Joyce!
Hier mijn nieuwste creatie
http://i61.tinypic.com/2iia6f7.jpg
LicentioFide schreef:lideli schreef:Leuk dat je nu ook in het topic zit Joyce!
Hier mijn nieuwste creatie
http://i61.tinypic.com/2iia6f7.jpg
Van welk materiaal maak je dat nou?