lisaislisa vind ik wel op het randje zitten... maar als ik de foto's in je profiel bekijk denk ik weer ja dat kan nog prima! Foto's kunnen soms behoorlijk vertekenen als ze uit een bepaalde hoek gemaakt zijn.
Laatste past maar niet meer lang Wie gaat het nieuwe topic maken? Edit: ik had het in het begin ookal gevraagd, maar toen was het nog te vroeg vonden hun. Dus mag ik het dan doen?
Laatst bijgewerkt door Sjors op 01-03-12 17:54, in het totaal 1 keer bewerkt
Heb even terug gelezen en er is niet echt iemand uitgekozen toen. Jullie kunnen het ook samen maken toch? Allebei een deel van de quotes en plaatjes e.d.?
Specialbel maakt het topic Ik (Specialbel) heb al heel veel voor het nieuwe topic gemaakt! Dan zou ik het zonde vinden dat iemand anders er mee weg schiet
Misschien dan volgende keer eventjes meer overleggen met iedereen die in het begin graag het topic wilde maken. Nu is het toch jammer voor degene die ook wel wilde helpen hiermee.
Sjors
Geplaatst: 01-03-12 18:24
joelleollie schreef:
Specialbel maakt het topic Ik (Specialbel) heb al heel veel voor het nieuwe topic gemaakt! Dan zou ik het zonde vinden dat iemand anders er mee weg schiet
Pardon? Uhmm je hebt niks overlegd met ons? Ik heb het op pagina 1 gevraagd en jij pas midden in het topic, beetje gek dat je zelf beslist dat je hem maakt En heb je je naam veranderd ofzo?
Specialbel heeft meerdere malen gevraagd of ze het mocht doen en daar hebben een aantal mensen mee ingestemd, als je actief was geweest in het topic had je dit gezien en had je kunnen reageren met dat jij het graag wou doen.
Vind het wel erg gemakkelijk om na een hele tijd te zeggen ja maar ik vroeg het al op pagina 1..... Nogmaals als je alles actief gevolgd had dan had je voortijdig gezien dat nog iemand de opneing wou maken en dan had je in overleg kunnen gaan. Nu doe je dat pas als iemand anders het nieuwe topic al bijna helemaal klaar heeft.
En ze beslist het niet in dr eentje dat het mag, ze heeft meerdere malen gevraagd en er is meerdere malen mee ingestemd.
Frrenkie
Geplaatst: 01-03-12 18:53
ik vind me qua been nog wel passen maar mijn rug steekt zo uit..
Barbulet
Geplaatst: 01-03-12 18:54
Ik heb toen ook ja gezegd inderdaad, mij maakt het niets uit. Je hebt wel gelijk, als bokker sjors wat actiever was geweest had hij dat kunnen zien.
@ sjors, een volgend topic is er zo weer, overleg anders met specialbel of zij in de nieuwe opening wil zetten dat jij het volgende topic maakt. Dan kan je dat topic ook gaan volgen en quote's of plaatjes verzamelen
Anoniem
Geplaatst: 01-03-12 18:57
lisaislisa -> past lovlygirl99 -> past xMarjolein -> te lang, maar niet te zwaar
Frrenkie
nog een foto voor vergelijking
AngieJ
Ik zit op het profiel van mijn vriendin! Sjors, bedankt jij mag die erna wel maken hoor