. de hobby heb ik nu nog meer uitgebreid met een eigen site (www.everyoneweb.com/schleichC/), tuig maken en een manege beginnen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. de hobby heb ik nu nog meer uitgebreid met een eigen site (www.everyoneweb.com/schleichC/), tuig maken en een manege beginnen. 
Zal morgen foto's plaatsen 
Naborah schreef:Als jullie repainten, hoe doen jullie de verf? Op een schoteltje/krant?
En als je na je laag nog verf op je schoteltje o.i.d. hebt liggen, wat doe je daar dan mee?
Hoe erg verdunnen jullie het?
Hoe dik zijn jullie lagen, en hoeveel lagen doen jullie ongeveer?
Sorry, veel vragen![]()
De laag verf dat nog op m'n deksel ligt laat ik lekker zitten, zo blijf ik bezig met schoonmaken! Ik de verf maar een klein beetje, tenzij ik met een bont paard bezig ben. Hierbij verdun ik meer dan normaal. Mijn lagen zijn (ja, hoe lag ik dat nou uit) niet al te dik, maar ook niet al te dun. Het aantal lagen hangt van het paard af en hoeveel highlights ik gebruik.

Naborah schreef:Ik begon met het haflingerveulentje. Vond 'm erg lief en redelijk realistisch tegenover andere merken. En toen hetzelfde als bij jou: Ander paardje, dan mams, paps etc.