Kirstenvosje dat wordt denk ik lastig. Ik ben 1.56 en zit al kielle kielle op mijn pony van 1.30 en mijn pony van 1.32
Leinearthur schreef:KirstenVosje schreef:Een shetlander van 1.04 + meisje van 1.54,, kan dat? Nee, dat kan niet.ik zou dit niet te hard roepen, geloof dat sorry niet heel veel groter is dan 1.04 en miljoeska is wel een stukje groter dacht ik
Tyrcanol schreef:Leinearthur schreef:Nee, dat kan niet.ik zou dit niet te hard roepen, geloof dat sorry niet heel veel groter is dan 1.04 en miljoeska is wel een stukje groter dacht ikHoebedoel je?
nee, op het moment niet, volgende week zaterdag waarschijnlijk wel ik heb mischien wel een oudere foto, maar daar ben ik heel wat kleiner, dus dat is dan wat moeilijk in te schatten
ben ik te groot voor dese ezel?ik rijd er maar heel af en toe op, ik ben 1.66 en 51 kilo, en ik heb geen idee hoee groot hij is
mang schreef:een ezel is heel wat anders als een paard, die kunnen echt veel meer hebbenJa, zoiets dacht ik ook al, maar ik weet daar verder niets van xD
ponylies; vind je voor de beide te groot, maar op de haf kan je vast nogwel rijden op de eertse zou ik niet meer doen.wendy; vind je wel beetje groot ervoor