Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xniieeenke schreef:Zo lijk je dan al weer passender. Ik denk net op de grens, soms lijkt je bovenlichaam te lang
_Denise_ schreef:Wat een gave pony! Ik zie wel een vrij lange, wat week ogende rug. Kruising fjord met fries toevallig?
Vind je in eerste instantie eigenlijk helemaal niet zo lang lijken, je torent er niet schrikbarend bovenuit. Ik denk dat het ook de bouw van de pony is die in dit geval meespeelt. Een 'mooie combinatie' vind ik het niet, voor het plaatje zou een groter dier je beter sieren, maar echt storend vind ik het niet.
Freki schreef:Donjalover, ik denk dat het inderdaad over jouw ging...
Op zich zou het kunnen passen, als de pony bouwtechnisch beter was geweest. Ik zie een hele weke rug met een redelijk grote/massieve ondernek. Ik denk dat het belangrijk is (stel, je wil perse door blijven rijden) om hem meer nageeflijk en met meer ruggebruik te rijden. Ik weet niet of het je eigen paardje is? Ik denk dat het beeld dan al veel mooier zou zijn!
Maaike_VR schreef:Hoihoi,
Mij werd gevraagd of ik af en toe een pony kan bijrijder op stal. (1 keer per 1 á 2 weken)
Vandaag heb ik er even opgezeten. Fijn beestje overigens.
Maar ik twijfel zelf of het past?
Misschien ligt het aan mij, dat mijn bovenlichaam wat lang is. En ik ben grotere en steverige paarden gewend.
Heb haar tijdens het rijden voor mijn gevoel niet in de weg gezeten.
Ik ben 1.71 en weeg 58kg. Hoe groot demha is durf ik niet precies te zeggen.
[ [url=m/0UNBkr.jpg]Afbeelding[/url] ]
(Ohja, ik mag wel wat rechter zitten)![]()
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?