Hallo. ik vind het best eng om hier te plaatsen, omdat ik me vrij snel onzeker voel... ik vind dat het nog best past, omdat het beestje er geen last van heeft en ik ben niet TE lang. hopelijk vinden jullie me ook nog passen, want ik geloof niet dat je op een shetlander ( tenzij je 7 ofzo bent) niet met je benen onder zn buik komt, dus niet te gemeen graag
Je beugel zit wel gedraaid, die hoort via de officiële regels andersom te zitten. Verder past het inderdaad en ziet het er leuk uit!
Juuultjee
Geplaatst: 12-05-13 17:21
oke gelukkig bedankt ik groei gelukkig niet veel
edit: dat klopt van mn beugel, die hadden we opgemerkt op de foto en weer omgedraait maar dat kwam doordat we waren aangevallen door 2 van die bulldogs en mn shettie schrok daar heel erg van. ik raakte mn beugel kwijt en probeerde hem zo snel mogelijk weer in te krijgen, vandaar
Dat je niet veel meer groeit klopt niet, iedereen groeit nog door tot zijn of haar 18e jaar. Voor nu pas je nog, maar met 1 a 2 jaar ben je echt te lang voor de Shetlander
nee ik bedoel, ik groei op DIT moment niet veel, met maar 2 centimeter gegroeit en dat klopt, had zelf ookal ingeschat ongeveer 2 jaar en niet langer meer dan ga ik lekker tutten ( doe ik nu ook al) en andere leuke dingen doen x
Skyliner -> past anoniempje1 -> te groot jilinda -> past Xxjonique -> twijfel, ik denk te zwaar Pluisje1998 -> past LiannePuthzy -> past mang -> past marloes12345 -> kan nog wel tonylove -> past voorlopig nog wel