Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-12 23:31

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt

eclair98

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:49

nienke: de uitslag komt vanavond!
&een mooi hoofdstel!
telpeva: wat goedkoop voor zo'n paard!

ik ga vanavond maar eens met pastelkrijt mijn paard proberen te maken, met verf lukt het niet :(

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 07:50

@Nienke
Haha, je zegt wel 'Zo dit waren even een paar korte reacties, ik kan moeilijk op julllie allemaal reageren,' maar volgensmij heb je al bijna op iedereen gereageerd :D.
Wel leuk hoofdstel hoor! Ben benieuwd naar je zadel.
Misschien de volgende keer proberen om het gespje ovaal te maken, en niet rond. Dat staat wat mooier ;).

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 08:06

.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 09:11

Heb net even mijn Tennessee Walker iets beter bekeken, en de mijne heeft het ook wel een beetje. Wel wat minder ver als die van jou, de mijne blijft ook niet staan wanneer ik zo neer zet met het voorbeentje de lucht in. Dan valt die van mij toch meteen voorover.

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 12:34

Nienke98 schreef:
Hooi, Jeetje zeg, ik ben een paar dagen voor een gezellig paas weekend naar de camping (geen internet) geweest en nu zijn er al weer 2 pagina's bij. Het gaat snel zeg. Dusse weten we al wie het volgende topic gaat starten?

@anikailove: Nog gefeliciteerd! Word de wedstrijd verlengd of komt de uitslag nog? Ik had volgensmij ook een inzending ingestuurd?
@eclair: Wanneer komt de uitslag van je wedstrijd?
@roodvos: Ik vind je deken goed gelukt hoor :D
@pbl: Ik ben benieuwd naar je stapmolen. Is het de bedoeling dat hij ook vanuit het midden kan rond draaien? dat lijkt mij namelijk erg moeilijk te maken.
@manonfleur: Ik ben benieuwd naar je dierenarts praktijk, ga je er foto's opzetten als ie af is?
@loverhorses0: Ik vind je tuig echt leuk, vooral dat zadel vind ik supper gelukt.
@carmenbrum: leuke spulletjes voor je shetties en die deken voor je andalusier vind ik ook leuk.
@Horseslover: mooie stal, zaten al die spulletjes er al in?
@telpava: mooie repaint! (het is uiteindelijk toch gelukt met de gesp)

Zo dit waren even een paar korte reacties, ik kan moeilijk op julllie allemaal reageren :o

Ik heb zaterdag nog een nieuw schleich paardje gekocht. De prezwalski. Ik was verbaasd toen ik m in de Intertoys zag staan want hij is al een tijdje uit de serie? Ik had hem nog niet en ik wist niet of hij nog ergens te krijgen was (hij is nog helemaal onbeschadigd) dus heb ik hem maar voor die achterlijk dure prijs (7,50) meegenomen.

http://i44.tinypic.com/2j420qo.jpg

Ik heb natuurlijk niet helemaal stilgezeten, na 3 pogingen heb ik dit hoofdstel gemaakt bij de 1e knipte ik perongelijk het ringetje van het bit door en bij de 2e lukte het gewoon helemaal niet. De linkerkant (de kant met de gesp) is een beetje mislukt maar ik vind het een mooi hoofdstel. Kritiek of tips zijn altijd welkom. Nouja hier is ie dan.

http://i41.tinypic.com/dgpj09.jpg

http://i41.tinypic.com/345d3s5.jpg

http://i42.tinypic.com/6eiyvr.jpg

Ohh ja ik heb nog een vraagje over mijn Tennessee Walking hengst. Zijn rechter achterbeen staat hoger dan de andere waardoor die niet de grond raakt. Je ziet er niet veel van en het blijft een mooi paard. Maar mijn vraag was of dat vaker voor komt bij die hengst in een uitgave ofzo? Of heb ik gewoon een uniek schleich paard?
Hier even een foto van het been: http://i42.tinypic.com/2agksis.jpg

Maar door dat been kan hij wel in een supper mooie dressuur stand staan, dat is dan wel een voordeel.

http://i44.tinypic.com/t8w9bd.jpg

Ik ben vanplan om morgen een zadel te gaan maken voor bij mijn hoofdstel. Dan moet ik alleen eerst die stomme nep leren tas uit elkaar halen :( zucht. Maar t komt wel goed :o

bold 1(hihi):
ja natuurlijk maar ik ben nog bezig, ben er gisteren niet mee verder gegaan namelijk.
bold 2:
in een favoriete schleich winkel staat(iig stond die er vorrig jaar nog)die er nog voor de gewone prijs, 7,00 euro.
leuk hoofdstel hoor!

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 15:30

Nienke98 schreef:
Hooi, Jeetje zeg, ik ben een paar dagen voor een gezellig paas weekend naar de camping (geen internet) geweest en nu zijn er al weer 2 pagina's bij. Het gaat snel zeg. Dusse weten we al wie het volgende topic gaat starten?

@anikailove: Nog gefeliciteerd! Word de wedstrijd verlengd of komt de uitslag nog? Ik had volgensmij ook een inzending ingestuurd?
@eclair: Wanneer komt de uitslag van je wedstrijd?
@roodvos: Ik vind je deken goed gelukt hoor :D
@pbl: Ik ben benieuwd naar je stapmolen. Is het de bedoeling dat hij ook vanuit het midden kan rond draaien? dat lijkt mij namelijk erg moeilijk te maken.
@manonfleur: Ik ben benieuwd naar je dierenarts praktijk, ga je er foto's opzetten als ie af is?
@loverhorses0: Ik vind je tuig echt leuk, vooral dat zadel vind ik supper gelukt.
@carmenbrum: leuke spulletjes voor je shetties en die deken voor je andalusier vind ik ook leuk.
@Horseslover: mooie stal, zaten al die spulletjes er al in?
@telpava: mooie repaint! (het is uiteindelijk toch gelukt met de gesp)

Zo dit waren even een paar korte reacties, ik kan moeilijk op julllie allemaal reageren :o

Ik heb zaterdag nog een nieuw schleich paardje gekocht. De prezwalski. Ik was verbaasd toen ik m in de Intertoys zag staan want hij is al een tijdje uit de serie? Ik had hem nog niet en ik wist niet of hij nog ergens te krijgen was (hij is nog helemaal onbeschadigd) dus heb ik hem maar voor die achterlijk dure prijs (7,50) meegenomen.

http://i44.tinypic.com/2j420qo.jpg

Ik heb natuurlijk niet helemaal stilgezeten, na 3 pogingen heb ik dit hoofdstel gemaakt bij de 1e knipte ik perongelijk het ringetje van het bit door en bij de 2e lukte het gewoon helemaal niet. De linkerkant (de kant met de gesp) is een beetje mislukt maar ik vind het een mooi hoofdstel. Kritiek of tips zijn altijd welkom. Nouja hier is ie dan.

http://i41.tinypic.com/dgpj09.jpg

http://i41.tinypic.com/345d3s5.jpg

http://i42.tinypic.com/6eiyvr.jpg

Ohh ja ik heb nog een vraagje over mijn Tennessee Walking hengst. Zijn rechter achterbeen staat hoger dan de andere waardoor die niet de grond raakt. Je ziet er niet veel van en het blijft een mooi paard. Maar mijn vraag was of dat vaker voor komt bij die hengst in een uitgave ofzo? Of heb ik gewoon een uniek schleich paard?
Hier even een foto van het been: http://i42.tinypic.com/2agksis.jpg

Maar door dat been kan hij wel in een supper mooie dressuur stand staan, dat is dan wel een voordeel.

http://i44.tinypic.com/t8w9bd.jpg

Ik ben vanplan om morgen een zadel te gaan maken voor bij mijn hoofdstel. Dan moet ik alleen eerst die stomme nep leren tas uit elkaar halen :( zucht. Maar t komt wel goed :o

Ik ga de wedstrijd waarschijnlijk verlengen.
Ik heb nog te weinig inschrijvingen
Ik moet er namelijk min. 5 hebben.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 16:18

.

Naskapower

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 17:09

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-12 19:54

het is idd de bedoeling dat de stapmolen kan draaien, alleen niet zelfstandig..
ik ben nu nog steeds bezig met het vloertje te leggen,
mijn moeder heeft allemaal cirkels getekend en nu ben ik die aan het opvullen met steentjes,
ik voel me nu een echte stratenmaker :=
t schiet alleen niet echt op :S maar de cirkels worden wel steeds kleiner..

horseslover die stal heb ik ook,
en idd al die spullen hoorde daarbij en bij mij ligt er nu nog meer spul in ;)

HoresesLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:01

@:Nienke98: Ja, die zaten er al bij.

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 21:26

Zo, onze site is bijna af. We willen een openingswedstrijd organiseren met het thema: Bloemen, we gaan online op zaterdag 14 april, maar ik zal nog wel een berichtje plaatsen hier.

@anikailove,
Ik doe als het goed is ook mee met je wedstrijd... Hoeveel inzendingen heb je al...?

Wie gaat het nieuwe topic openen???

@Horeseslover,
Let op je onliners. ;)

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-12 23:44

.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:36

Nienke98 schreef:
Hee, ik heb misschien nog wel een tip voor het maken van de zadelsitting (of hoe je het ook schrijft) Ik heb gehoord dat het paard waarop je het maakt nog weleens kan beschadigen... Dus ik bedacht het volgende. Sommige van jullie (en ik) hebben vastwel de elfen rijset die bij de Tennessee walker hoord als je die besteld krijg je het tuig op een plastic schleich paard.. Een soort paspop paard op het model van de Hannoveraan hengst. Aangezien hij van plastic is en even groot is als een schleich paard (hannoveraan hengst) kun je daarop de vorm van de zadel sitting maken?? Als er dan lijm etc op blijft zitten is het ook niet zo erg.
Ik zal morgen wel even foto's maken van mijn paspop paardje...

@eclair de uitslag van je wedstrijd zou toch nog komen??

sorry maar ik had wat mis comunicatie op school voor een opdracht. dat slokte mijn aandacht helemaal op. het komt (beloofd!!) vanavond!
en idd een slim idee van die paspop!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:40

Leuk idee van die paspop! Maar die heb ik niet thuisliggen. Eigenlijk moet ik ook weer een schleichje kopen, maar dat heb ik al zo lang niet gedaan ;o

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:45

Citaat:

Die van mij is gewoon normaal hoor, :D vind alleen de hoeven wat vreemd gemaakt, hebben meer mensen dit idee? rechtsvoor zou bevoorbeeld best eens bekap kunnen worden als het een echt paard was.

foto toegevoegd:

Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door silvericathy op 11-04-12 08:03, in het totaal 1 keer bewerkt

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 07:47

BalouArera schreef:
Zo, onze site is bijna af. We willen een openingswedstrijd organiseren met het thema: Bloemen, we gaan online op zaterdag 14 april, maar ik zal nog wel een berichtje plaatsen hier.

@anikailove,
Ik doe als het goed is ook mee met je wedstrijd... Hoeveel inzendingen heb je al...?

Wie gaat het nieuwe topic openen???

@Horeseslover,
Let op je onliners. ;)

Ja jij doet mee.
3 -O-
Ik denk ook om de wedstrijd te gaan verlengen.

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 10:37

Meiden, Ik ga ook een foto wedstrijd organiseren!!!

Thema: Natuur
Alle schleich dieren zijn toegestaan....
Repaints zijn toegestaan...
Het moet zo realistisch mogenlijk zijn.....

1e prijs schleich fries veulentje met wit kolletje
2e prijs halster paard en halster veulen
3e prijs simpel halster paard

De meeste weten wel hoe mijn halsters er uit zien.... Ik heb zowiezo meer info op mijn profiel staan en daar komen vanavond ook foto's van de prijzen te staan.

De foto's kunnen verzonden worden naar: nathasja_deweerd@hotmail.com

sluitingsdatum is : 31 mei 2012

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:16

.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:12

nathas: ik doe mee!
even de foto's nog met elkaar vergelijken hoor!
na het eten staat het erop!

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:26

nathas ik wil wel meedoen, heb je trouwens een site voor meer info?
eclair ik heb niet meegedaan maar ik ben altijd benieuwd naar winnende foto's!
zet je de winnende foto hier?

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:36

Het is officieel. De wedstrijd is verlengt naar 18 april.
Ik doe denk ik mee met je wedstrijd nathas.
Ik moet ff kijken...

Jonnywalker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:12

ben weer lekker bezig geweest heel mijn kamer was veranderd dus dacht ik, laat ik mijn schleich manege ook veranderen!
onder de manege staat een grasmat verder heb ik allemaal stalletjes van houten laatjes van een klein kastje er zij drie kleine stallen voor 3 of 2 paardjes twee stallen zijn iets groter daar kunnen er 4 of 5 in ook heb ik ee hele grote daar kunnen er iets van 8 of 9 in. :D
verder heb ik ook gewoon de normale stal staat daari heb ik allemaal hooinetjes gemaakt en de paarden hebben een halster om(gewoo een paarde elastiekje en klaar!)
ook heb ik og een kleie borderij voor mijn koe geiten en varkens het is een hele boerderij van ee andermerk met van die mini poppetjes daar speelde ik vroeger mee dus ik weet niet meer welk merk het is er is ook een klei veldje voor de hond en de konijn *D toen ik daamee klaar was had ik nog wat paarden en alle pony's over daar heb ik gewoo hekjes voor gebruikt heb ook nog een veulestal een stal voor de ezels ezo ook ee weide met twee zebra's en een logeerbak/weide!

oke nu genoeg gepraat over de manege!
verder heb ik een soort dierenkliniek gemaakt met stallen een kooi voor honden ook is er een kassa waar iemand met ee laptop staat daaraast licht voer /3 als je naar binnen gaat staat er zegmaar een deurtje daar moet je doorheen om bij de dieren te komen en als je gewoon naar de wachtruimte wil loop je met de weg mee daar staat een bankje en een stoeltje daarvoor staat de kassa!
ook heb ik heel wat hoofdstelletjes gemaakt!

ik heb nog een doos liggen weet iemand wat ik daarmee kan doen????? :):)
lange mail he!

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:23

een doos kan je gebruiken om stallen of iets van te maken wees creatief!

@iedereen wil nu wel is graag wat meer foto's zien van jullie nieuwe creaties.

@nathas ik ga denk ik wel mee doen je hebt gelukkig pas een late sluit datum dus dat moet wel lukken

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 17:24

@Nathas: Ik doe waarschijnlijk ook mee! Nog 1 vraagje: Hoeveel foto's mag je per persoon inleveren
Update Vliegen-set: Ben klaar met het vliegenmasker. Deken hoef ik alleen nog een sluiting te maken, heb er alleen nu geen zin meer in. :P
Ben van plan om een paardenkliniek te maken. Zit vol ideeetjes! ;)