Zo heb nu een aantal rijsetjes en de dressuurbak binnen gekregen vanmiddag maar even na de gamma om een houten plaat te halen en dan kan ik daar weer mee verder
Verder ben ik nog steeds bezig met de dekens voor mijn paarden Is nog lang niet klaar hahahaha
De rest zou je ook nog een beetje grijzig pastel kunnen geven zodat het wat meer op elkaar is afgestemd?
birrie1709
Geplaatst: 09-09-11 17:16
gewoon wat meer appeltjes maken dan si het opgelost
Telpeva
Moderator Algemeen
Geplaatst: 09-09-11 17:29
Mijn excuses voor offtopic gaan eerder De Percheron custom kan ik momenteel niet mee verder, de klei is op en die kan ik hier in de buurt helaas ook niet kopen, ik hoop volgende week weer verder te kunnen! Voor mensen die interesse hebben in wat ik momenteel aan het doen ben met modelpaarden staan er nieuwe repaint foto's in het repaint topic (wou ze liever niet hier posten omdat dat geen Schleigh paard is )
Foto komt er zo aan in je inbox Furyke!
Shettepret: wat vind je er precies niet mooi aan dan? vind het persoonlijk wel meevallen!
Shettepret je kunt hem altijd nog onder de kraan houden en weer overnieuw beginnen Persoonlijk vind ik het ook wel mee vallen zeker als je het voorste deel nog donkerder gaat maken.
Even voor de duidelijkheid, ik ben van plan ook een (klein) stalletje te gaan bouwen van kleine stukjes hout, kan ik de foto's daarvan ook hier in zetten of is dat meer iets voor een ander topic? Stalletje is voornamelijk bedoeld als leuk aangekleed achtergrondje voor op foto's e.d. Als ik het al voor elkaar krijg om hem te bouwen
Hidalgo is een Quarter Horse mix toch? Misschien dat het Quarter Horse model of de paint ongeveer gelijk is qua bouw? Er zijn ook 3 paarden inclusief ruiters van de indianen serie van Schleich
zo verprutst is die nu ook weer niet als je de rest ook bewerkt met pastel is die nog altijd heel mooi. als het dat doosje is op de achtergrond die heb ik ook en vind ze prima om mee te werken.
Hidalgo is een mustang (in de film), maar er spelen meerdere 'Hidalgo' paarden in de film. Ik zat zelf ook te denken aan misschien de oude Appaloosa. Die heb ik ook nog liggen.