Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marigold schreef:er heerst op bokt een beetje een taboe op het rijden op een shet.
een meisje van 165 en nog geen 50 kilo icm een grote shet kan misschien nog wel als de shet in goede conditie is, geen been of rug gebreken heeft en geen overwicht, en van het compacte type is, het zit op het randje oké, maar misschien rijd ze er al langer op en heeft het wat tijd nodig te accepteren dat ze er uit groeit.
het is voor het meisje zelf slechter dan voor de pony m.i. want ze gaat zich een verkeerde houding aanwennen op de pony lijkt me.

xx_Kelly_xx schreef:Ik had een vraagje.. ik ben 1,67. Pas ik op een pony van 1,46?
Ik heb echt het idee dat de helft van de mensen die hier reageren zelfs met het dubbele aan gewicht nog niet eens in de buurt komen van te zwaar.
Veel mensen die reageren met foto's met grote haflingers etc... Marloez schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik had een vraagje.. ik ben 1,67. Pas ik op een pony van 1,46?
Ik ben 1.76 en heb een smalle poown van 1.40.Ik heb echt het idee dat de helft van de mensen die hier reageren zelfs met het dubbele aan gewicht nog niet eens in de buurt komen van te zwaar.
Veel mensen die reageren met foto's met grote haflingers etc...
Marloez schreef:xx_Kelly_xx schreef:Ik had een vraagje.. ik ben 1,67. Pas ik op een pony van 1,46?
Ik ben 1.76 en heb een smalle poown van 1.40.Ik heb echt het idee dat de helft van de mensen die hier reageren zelfs met het dubbele aan gewicht nog niet eens in de buurt komen van te zwaar.
Veel mensen die reageren met foto's met grote haflingers etc...