Ik maak me meer zorgen om dat bit. Volgens mij wordt er vet misbruik van gemaakt, dat zadel is gewoon ouderwets, heb ik ook een tijdje mee moeten rijden. Zit wel als een plank :S
Past inderdaad, je lijkt ook best licht dus dat moet kunnen. Je paardje staat er wel vreemd op, de houding lijkt me niet echt ok...
_Jordy_
Geplaatst: 08-03-09 20:21
heb net nog even goed gekeken, dacht namelijk dat dit gewoon gras of iets dergelijks was . maar inderdaad wat is de reden dat je met dit bitje rijd?? je kan toch gewoon een dubbel of enkelgebroken bitje nemen?? en dan ook nog eraan trekken omdat je de bocht om moet , sorry maar hier snap ik niet veel van
Tat_jana
Geplaatst: 08-03-09 20:36
Stef_Winston schreef:
Past nog, al vind ik het niet zo'n fijne foto om te zien
haha ik schrok ff van deze reactie acht dat deze over mij ging maar zie nu dat het niet zo was
Het is niet mijn pony. 'k zou ook graag anders willen rijden, Maar daar heb ik weinig over te zeggen, EN ja, 't Zadel zelfde verhaal, Ja, t is een rare foto, maar het is gewoon een normale houding hoor!, Als we recht zouden lopen zou het er al heel anders uitzien, Mg.
de houding word niet veel over gezegt die vind ik ook niet heel gek.. maar als jij een paardje van een ander rijd kun je daar wel degelijk iets over zeggen en anders rijd je hem toch niet meer totdat hun eens normaal tuig *bit* hebben voor de pony.
Je mag toch wel zelf een bit kopen voor de pony? En als alleen jij erop rijdt, dan mag je toch zelf wel tegen de eigenaar zeggen dat je liever met een ander bit rijdt?
mijn pony is 148 cm en ik ben 175 cm ben ik niet te groot voor mijn pony?
we kunnen denk ik beter beoordelen van een foto af. verder heb ik ook een pony van 1.48 ( zie vorige pagina ) en ben 1.65 en vindt mezelf toch al wel redelijk groot ben 20 dus groei niet meer ( hopelijk ook niet in de breedte ) maar ik denk al jou pony vrij breedt is dat het wel kan maar vermoed voor een schriel nrpsje zoals de mijne dat je toch al wel te lang bent maar even een leuke foto maken en we kunnen los barsten Hihi
Winston is ook rond de 1.48, en ik 1.76 Dus ik denk dat het nog wel kan maarja ligt er natuurlijk aan hoe de pony gebouwd is, een foto is dus altijd het makkelijkste
Deboooraaah
Geplaatst: 08-03-09 22:26
ze is wel redelijk dik
Tat_jana
Geplaatst: 08-03-09 22:27
haha ja dat bedoel ik stef_winston. die pony op jouw foto is wat forser.. maar als je mijn merrie ziet zal je daar wel weer te lang voor zijn..
daarom is het gewoon makkelijk als we een fotootje zien
Tat_jana
Geplaatst: 08-03-09 22:28
Deboooraaah schreef:
ze is wel redelijk dik
dik is iets anders dan fors he . mijn pony is ook dik voor haar bouw,, maar toch een skrielkippie heb je misschien niet een foto ( je hoeft er niet knap op te staan hoor haha )