Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
domirenza schreef:okej mooi
@dravergekkie,, ik pas er wel goed in hoormaar renza is beetje heel erg aangekomen en zze heeft een iets ingezakte rug kan het daar ook aan liggen?
dravergekkie schreef:domirenza schreef:okej mooi
@dravergekkie,, ik pas er wel goed in hoormaar renza is beetje heel erg aangekomen en zze heeft een iets ingezakte rug kan het daar ook aan liggen?
mhm weet niet maar lijkt gewoon alsof het zadel te klein is voor jou kont![]()
hoeveel inch is het ?
Marilyn_ schreef:met 90 kg ben je ook voor een fjord te zwaar...@ Domirenza: Kan nog primaMaar op een fjord pas je toch altijd?
Naja, je gewicht tenminste
Yamcha schreef:Marilyn_ schreef:met 90 kg ben je ook voor een fjord te zwaar...@ Domirenza: Kan nog primaMaar op een fjord pas je toch altijd?
Yamcha schreef:Marilyn_ schreef:met 90 kg ben je ook voor een fjord te zwaar...@ Domirenza: Kan nog primaMaar op een fjord pas je toch altijd?
Debortje_ schreef:Ik neem aan dat een fjord meer kan houden dan een shetlander?
Een shetlander kan 2x zijn eigen gewicht dragen.
smurffie schreef:Debortje_ @ een shetlander kan 2 keer zijn eigen gewicht trekkenniet tillen
Sim0ne schreef:Debortje_ schreef:Ik neem aan dat een fjord meer kan houden dan een shetlander?
Een shetlander kan 2x zijn eigen gewicht dragen.
haha, denk na! Dan zou ik mijn auto op de rug van mijn shet kunnen zetten, denk niet dattie dat leuk vind...
Debortje_ schreef:Ik denk dat een auto zowiezo meer weegt dan 2x een gewicht van een shetlander.![]()
Tjaa, ik had het ook alleen maar gehoort.