Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Amable schreef:Mijn account is ook gewoon openbaar![]()
Ik vroeg me trouwens af he, lezen jullie de beschrijving bij de foto altijd? Of bijvoorbeeld alleen als het niet te lang is oid?
AafKusLife schreef:kyrkelover schreef:Wat mij altijd het meeste verbaasd is dat het echt niks uitmaakt of je wel of niks kent. Ik bedoel Feline ook ze maakt leuke filmpjes maar echt iets kunnen? Dit zegt ze zelf ook hoor dat ze geen ster ruiter is daar gaat het niet om, maar vind het soms apart hoe idolaat mensen bijv. Dan van zo iemand kunnen zijn. Bij een Anky of Jeroen of net wat snap ik het. Zelf heb ik Feline gezien in Renswoude bij de oefencross aldaar. Ik kende haar niet meisje wat bij mij rijdt wel. En oefff wat had ze problemen in het parcour denk voor iedere hindernis minimum 1x stil gestaan. Nu was ik dus natuurlijk benieuwd naar het filmpje en dat heeft ze best leuk gedaan. Aan het eind ook alle weigeringen en zo.
Ik denk omdat er heel veel jonge fans zijn en op die leeftijd denk je er niet zo over na hoe goed ze rijdt en weet en kan je natuurlijk zelf waarschijnlijk ook nog niet zo veel.
Amable schreef:Wat maakt een account dan boeiend? Hebben jullie misschien voorbeelden van boeiende accounts? Ben wel heel benieuwd
JoycexEnya schreef:Ik ben heel snel jaloers op andere, ik druk mijzelf heel erg naar beneden. Dat mensen mij niet leuk vinden. Heel lastig, vooral voor mijzelf. Ik plaats voornamelijk telefoonpics, is dat minder dan met een camera? Ook mijn youtubekanaal lijkt niet intressant ofzo.
JoycexEnya schreef:Ik ben heel snel jaloers op andere, ik druk mijzelf heel erg naar beneden. Dat mensen mij niet leuk vinden. Heel lastig, vooral voor mijzelf. Ik plaats voornamelijk telefoonpics, is dat minder dan met een camera? Ook mijn youtubekanaal lijkt niet intressant ofzo.
felinehoi schreef:Ik weet niet of dit echt zin heeft om nog op te reageren na 2,5e maand haha maar misschien schept het wat duidelijkheid
Wat kyrkelover zegt is helemaal waar hoor. Ik ben absoluut geen speciale ruiter. Maar waarom dan de fans zo idolaat van ons zijn? Ik denk omdat wij dus hetgene zijn wat voor ons normaal isIeder klein meisje droomt van zoiets wat in onze ogen simpel is. En vooral; het is haalbaar. Voor 99% van ons is een plek van Anky en Jeroen niet haalbaar, en een plek van mij of een andere Paarden YouTuber ( op Jill nagelaten haha...) is het wel haalbaar en kunnen ze zichzelf makkelijker indenken
Buiten dat zijn wij natuurlijk wat meer van onze leeftijd en weten we wat meer wat de kijkers willen, dat is voor een ouder persoon (hoeft echt niet, kijk maar naar hart voor paarden) wat lastiger!
Celine_Famke schreef:JoycexEnya schreef:Ik ben heel snel jaloers op andere, ik druk mijzelf heel erg naar beneden. Dat mensen mij niet leuk vinden. Heel lastig, vooral voor mijzelf. Ik plaats voornamelijk telefoonpics, is dat minder dan met een camera? Ook mijn youtubekanaal lijkt niet intressant ofzo.
De mobieltjes van tegenwoordig maken prima foto's! Voor op Instagram is dat goed hoor!
Ik heb 12,1K volgers en mijn account bestaat voor een heel groot deel uit mobielfoto'sMaar een klein deel is echt van een camera (eens in de zoveel tijd een fotoshoot).
Dus no worries! En gewoon lekker genieten van je account!
paljaslaura schreef:Ik had vorige week wedstrijd waar ook een fotograaf aanwezig was en die foto heeft 501 likes gehaald![]()
https://www.instagram.com/p/BR6n1BbAuwV ... showjumper
Maar over idiote likes gesproken, ik had 1x een foto van m'n zadel gepost en die was echt ontploft haha. Dus zoals Janine al aangaf, geen peil op te trekken
https://www.instagram.com/p/BO7QKthBgpQ ... showjumper