Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lienieminie schreef:Ja klopt dat weet ik zelf ook ik ben heeeel erg bezig met mijn houdimg (2 jaar geleden was ik heel erg hard gevallem en ben toen heel angstig geworden waardoor mijn zit vanaf het 0 punt opnieuw opgebouwd moesf worden) maar nu gaat het volgens mij en mijn Instructrice super! Ik zit veel meer achterover, en nette stille handhouding ik heb alleen heel veel moeite met mijn hakken uitdrukken (vandaar de korte beugels ook) maar ik probeer ze altijd weer wat langer te doen maar lucky heeft nog altijd arabier bloed in haar zitten en ik heb altijd zoiets van als ze er vandoor gaat of een bok geeft (doet ze nog weleens) dan heb ik een veel betere balans om te blijven zitten
Daarom loopt ze ook niet heel geweldig mooi ik werk eerst aan mijn zit en een betere balans zodat zij gewoon lekker soor kan lopen zonder balast en daarna werk ik aan het net lopen van de pony onder mij
Maar dat is even offtopicmaar heel erg bedankt voor de tups ik ben er heel hard mee aan het werk!!
Myrthe2003 schreef:lienieminie schreef:Ja klopt dat weet ik zelf ook ik ben heeeel erg bezig met mijn houdimg (2 jaar geleden was ik heel erg hard gevallem en ben toen heel angstig geworden waardoor mijn zit vanaf het 0 punt opnieuw opgebouwd moesf worden) maar nu gaat het volgens mij en mijn Instructrice super! Ik zit veel meer achterover, en nette stille handhouding ik heb alleen heel veel moeite met mijn hakken uitdrukken (vandaar de korte beugels ook) maar ik probeer ze altijd weer wat langer te doen maar lucky heeft nog altijd arabier bloed in haar zitten en ik heb altijd zoiets van als ze er vandoor gaat of een bok geeft (doet ze nog weleens) dan heb ik een veel betere balans om te blijven zitten
Daarom loopt ze ook niet heel geweldig mooi ik werk eerst aan mijn zit en een betere balans zodat zij gewoon lekker soor kan lopen zonder balast en daarna werk ik aan het net lopen van de pony onder mij
Maar dat is even offtopicmaar heel erg bedankt voor de tups ik ben er heel hard mee aan het werk!!
Even oftopic, als jij je beugels wat langer doet kan het je wat meer zekerheid geven
Maxime_Dokus schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een verzorgshetlander alleen weet ik niet of ik te groot/zwaar voor hem ben?
Dokus is een grote Shetlander en zijn stokmaat is zoiezo boven 1 meter. Hij is 11 jaar en heeft ruime gangen.
Ik zelf ben 12 jaar
Ongeveer 1.50
En 36 kilo
Ben ik te groot/zwaar voor Dokus??
[ [url=m/wbEMS7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CNH02d.jpg]Afbeelding[/url] ]
NikitaMyBabe schreef:Freki schreef:Lieniminnie, ik vind je echt te groot...
Laatste past mooi! Goede combi!
Waarom vind je haar te groot? Ze komt nog niet eens onder de buik uit