Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ninaj123 schreef:Ik ga denk grote vos proberen hoe gaat het precies met de pony halen kan iemand me daarmee helpen uitleggen ?
drenterxx schreef:ninaj123 schreef:Ik ga denk grote vos proberen hoe gaat het precies met de pony halen kan iemand me daarmee helpen uitleggen ?
Je haalt je ponykaart bij de receptie,
En met die kaart ga je naar de ponyoffice waar alle pony's zijn zegmaar.
Daar geef je je kaart en dan krijg je een ring.
Met die ring loop je naar de cowboys en dan zeg je 'is Grote. Vos er nog'?
Zo ongeveer haha
Yezzi schreef:Yezzi schreef:Neem anders gewoon een pony die je leuk lijkt als je daar bént. 8 van de 10 keer heb je niet de pony die je in gedachten had, tenzij je daar om 12 uur 's nachts gaat overnachten.
Yezzi schreef:ninaj123 schreef:Dr zijn ook van die mensen daar die die pony's is lekker gaan slaan als ze iets fout doen enzoo...
Ik weet niet wat jij onder slaan verstaat maar als een pony mij probeert te bijten krijgt hij toch wel een tik hoor, of het Buddy is of niet.
Mdominique schreef:Shine lijkt me echt leuk met een eigen willetjegrote vos is wl heel lief en knuffelig heb hem niet gehad maar hij stond naast mijn lievelingspony waar ik nu veel te groot voor ben en toen wou die de hele tijd geknuffeld worden
maar iedere ppc pony is leuk op zijn eigen manier maar je moet er gewoon een klik mee hebben ik ga nu ook gewoon kijjken en als ik duo bb of shine of misty zie staan neem ik een van die want met bb en misty is de klik er wel en duo en shine lijken me gewoon leuk maar duo heb ik waarschijnlijk toch
en shine en bb ook maar een klein kansje