Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyce_R schreef:Zoals ik jullie had verteld dat wij die dure beagle uit duitsland hadden gekocht.. Eindelijk was ie daar dan vanmiddag... Blijken we opgelicht te zijnBlijkt een gefakte repaint te zijn. Stuk verf is helemaal afgebladderd en de oude, gewoon bruine beagle kwam dus tevoorschijn..
Dus dik geld betaald voor een beestje met een waarde van 450€en blijkt uiteindelijk dus zo goed als niks waard te zijn..
Dus de regel-ellende met de verkoper mag van start.![]()
IK BAAL!
Mitchielove schreef:@Esmee2003 Je kunt kijken op mp, quoka.de, vragen aan kennissen/vrienden of die nog iemand
kennen die schleich heeft/verkoopt?
@schleicxzoe Bedankt voor de tip!
Heeft iemand een tutorial hoe je kunt customizen met warm water?
Ik wil namelijk beginnen met customizen, maar ik weet nog niet echt hoe......
Esmee2003 schreef:
SchleichxZoe schreef:Mitchielove schreef:@Esmee2003 Je kunt kijken op mp, quoka.de, vragen aan kennissen/vrienden of die nog iemand
kennen die schleich heeft/verkoopt?
@schleicxzoe Bedankt voor de tip!
Heeft iemand een tutorial hoe je kunt customizen met warm water?
Ik wil namelijk beginnen met customizen, maar ik weet nog niet echt hoe......
ja hoor, hier een voor bv de benen van het paard
of ander dier:
1: pak het paard dat je wilt gebruiken
2: hou de benen die je wilt veranderen onder de warme kraan. na een tijdje worden die een beetje buigbaar
3: buig ze in de goede vorm, nog steeds onder de warme kraan
4:als dat gelukt is moet je het meteen in de juiste vorm, onder de koude kraan houden zodat ze weer hard worden
hopelijk lukt het!
Mitchielove schreef:@Joyce_R Dat is echt zooooooooooooo balen! Hopelijk komt het goed.....
@SchleichxZoe Bedankt! En moet je dan warm of echt heet water gebruiken? (Ik vraag wel veel he)
Ben vooral druk met school numaar morgen gelukkig weer weekend!!!
KittyDylan schreef:KittyDylan schreef:Ik wil dat ook wel proberen. Ik ben alleen znel van auw heet. Moet ik dat handschoennen aan? Dat helpt bij mij, dan kan ik heter zetten (ik denk dat jullie pas op hogere tempraturen 'heet' zeggen. Ik douche zelf b.v. vrij 'koud')