Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Horwse schreef:Trouwens kan je de paarden Of de ruiters van die dressuur-set Sping-set enz. af? want het ziet er echt zo uit vooral met Die Ondergrond!![]()
![]()
![]()
Of zitten ze Helemaal vast? volgensmij houd dat doorschijnende stukje het Paard toch alleen maar steun? of zit het paard echt vast? dat geldt ook zo met de ruiter.
Roosje01 schreef:ben dr net geweest maar geen korting en als het wel zo was had ik het nog niet daar gekocht. Dan had ik wel naar een andere v&d gegaan waar ze niet op 1 grote hoop door elkaar ligge.
Zo paardje bij de rest gezet clydesdale merrie is onverwachts bevallenks weesje heeft nu een vader en de lippi fam heeft nu een vader en egtgenoot. Kom nu tog wel zwaar ruimte te kort...
pip12 schreef:vooral vervelend dat ze dan mijn naam gebruiken, heb ik ooit iets verkeerds gedaan dat ze nu ineens mij moeten hebben?![]()
als er ooit nog iemand zo'n reactie krijgt onder de naam Pip, ik ben 't niet. ik zou zoiets niet op die manier zeggen, als ik er al mee eens zou zijn. (wat in deze gevallen niet zo is)
wil je die reactie verwijderen? want 't is echt vervelend. ik trek me er maar niets van aan, ben ik oud en wijs genoeg voor. uiteindelijk zullen ze het dan toch niet leuk meer vinden
Cyntje schreef:Ik hoop dat de naschok dadelijk niet krachtiger is dan de aardbeving die om 21 uur in NL heeft plaatsgevonden.
Alle Schleich zit nu op elkaar gepropt en dan ligt dadelijk misschien alles nog eraf
Telpeva schreef:Hahaha arme Cyntjezou wat zijn als ze met zijn allen omvallen als domino stenen en beschadigen, misschien voor de zekerheid vanavond even neerleggen op een kleedje of iets? Hopelijk blijven ze heel!