Wat voor klei gebruiken jullie voor je customs? Volgens mij is epoxy het beste om te gebruiken maar waar kun je dat halen? En wie heeft nog meer goede tips wat betreft gebruik van klei voor customs.
Hey, Ik ben er ook weer. Op moeders telefoon vanuit zeeland. Mn tantes hebben een winkel en die staan dan ook wel eens op de markt en ik mocht mee! had allemaal halsters gemaakt en 15 euro verdient!!!
Nee, nog niet. Ben het echt wel van plan, maar moet echt even blokken voor duits, anders haal ik dit jaar niet. (en dat is wel het laatste waar ik zin heb...)
Haithi je hebt Breyer in verschillende formaten. Dit is het grootste model en dit is ook wel het model wat het meest gespaard wordt. Je hebt ook bijvoorbeeld de stablemates die zijn echt heel veel kleiner volgens mij zelfs nog kleiner dan schleich of zelfde formaat.
De stablemates zijn inderdaad ter grootte van de schleich veulens. Sommige Breyer's ben ik gek op, andere vind ik echt slecht, al helemaal voor de prijs.
Loop een willekeurige ruitersportzaak binnen en je komt wel Breyer tegen. Zeker de grotere zaken maar ik zie ze zelfs ook al bij kleine ruitersportzaken bij de cadeauartikelen.
HxSunlight
Geplaatst: 26-04-11 17:38
heeft iemand hier mischien ook nog schleich paardjes te koop
Thats_Me
Geplaatst: 26-04-11 17:40
natasha1996 schreef:
heeft iemand hier mischien ook nog schleich paardjes te koop
Open een gezocht topic zou ik zeggen. Kun je gewoon onder overige aanmaken en dan afwachten of mensen reageren
o ja iemand zou toch al zijn grandchampion paarden hiero gaan verkopen (ik dacht roosje?)
Resfeber
Geplaatst: 26-04-11 17:43
Wat een leuke komen hier voorbij. M'n zusje had vanmiddag een Sleich paard voor me gekocht, een Friesje. Maar zo te zien kan ik nog wel even door sparen, wat hebben sommige er echt veel.
o ja iemand zou toch al zijn grandchampion paarden hiero gaan verkopen (ik dacht roosje?)
Dat ben ik Grand Champions zitten tussen Schleich en Breyer in.
SanneLeoni
Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-11 18:26
Dames, ik kom even melden dat ik de komende 2,5 maanden aanzienlijk minder online ben Dit komt mede door mijn nieuwe stage waar ik niet meer achter een pc zit zoals bij mijn andere 2 stageplekken!
Verder ziet je Breyer collectie er netjes uit manegepaard!