Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
LoveMariska schreef:vind ik ook zielig ja! zeg maar dat het echt niet meer kan!
minikatje schreef:LoveMariska schreef:vind ik ook zielig ja! zeg maar dat het echt niet meer kan!
heeft ze al vaker gedaan.
je kan haar hierheen sturen idd, maar of ze zich er dan alsnog wat van aantrekt *denkt even aan de hele sloot shetruiters die er totaal niet mee eens waren dat ze eigenlijk te groot waren *
Marigold schreef:er heerst op bokt een beetje een taboe op het rijden op een shet.
een meisje van 165 en nog geen 50 kilo icm een grote shet kan misschien nog wel als de shet in goede conditie is, geen been of rug gebreken heeft en geen overwicht, en van het compacte type is, het zit op het randje oké, maar misschien rijd ze er al langer op en heeft het wat tijd nodig te accepteren dat ze er uit groeit.
het is voor het meisje zelf slechter dan voor de pony m.i. want ze gaat zich een verkeerde houding aanwennen op de pony lijkt me.
RockyHorse0 schreef:hier heb je zeker gelijk in.Een meisje op stal heeft een shet van 1.06 en is zelf 1.65 en weegt 48 kilo. Heeft zelfde postuur als ik en heb haar meermaals gezegt dat ze er niet op kan rijden want dat zou ik ook niet kunnen. Heb ik dan gelijk??
Ik ga ook een shetlander kopen maar zou er echt niet op gaan rijden ook al is hij 1.07 want ik weeg 42 kilo en ben 168 (ik weet het ben te licht, wordt aan gewerkt)
Wat vinden jullie?