superwoman schreef:Marigold schreef:trouwens, je hebt lange meiden die er dan met hun bovenlichaam bovenuit steken, maar je hebt ook lange meiden bij wie de lengte in de benen zit.
in dat laatste geval kan ik me niet indenken dat het erg is voor de pony.
kinderen (tenminste, bij het paardrijden gehandicapten) moeten ook eerst een jaar of 6 zijn, dan krijgen ze meer lengte in hun benen, en werkt de zwaartekracht beter zegmaar, omdat de benen langs de pony afhangen als tegen balans voor het lichaam.
idd. je moet kijken naar het algemene plaatje, daarom kun je alleen spreken van richtlijnen vind ik.
Wanneer je lang bent voor de pony, maar ver onder het maximale te dragen gewicht zit (ver onder de 15 of 20![]()
Of wanneer je iets boven het maximale gewicht zit, maar er goed op past. Die kunnen van mij allebei.
Maar wanneer je lang bent én in de buurt zit van het max gewicht, heeft de pony het gewoon zwaar.
Ja oke, mara ik ben niet te zwaar voor Paddington
de DA heeft het zelf gezegd, en ik denk dat hij dat wel weet?Qua langheid ben ik dan te groot maar toen ik hem net reed niet. Ik vind het gewoon jammer dat ik zo snel groei.

)
!. Ze rijdt er 1x in de week of 1x in de 2 weken op