Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Joyce_R schreef:EskeGirl schreef:Ze zijn dacht ik allebei al uit de collectie, de Quarterhorse sowieso. Het trekpaard heb ik nooit zien staan de afgelopen 4 jaar, dus die denk ik ook.
De Quarterhorse is sinds 2008 uit de collectie en het trekpaard al sinds 2005, dus je hebt een goeie vangst
Esmee2003 schreef:Weet iemand Miss een website voor de OUDE maar echt de OUDE schleich arabier familie de gwn oude en de 2014 heb ik nu xd
Nathas schreef:wanuu schreef:
Nou dat had ik dus ook bij deze persoon als je met Paypal heb betaald kan je een klacht indienene n het geld terug proberen te krijgen als je goed kijkt op je pakketje hebben ze het verkeerde aangekruist ze hadden gift moeten doen dan had jij en ik geen douane toeslag hoeven te betalen....
Mitchielove schreef:Nou daar zijn ze dan hoor, de foto's!!!
http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... h4l5k2TGxc
Hopelijk doet de link het.
Tips zijn welkom
(Ja ik weet het, op het rijsetje moeten nog stijgbeugels)
Groetjes!
wanuu schreef:Ik denk dat hij in daglicht wel wat mooier zal uitkomen, maar alvast een foto.
Ik heb trouwens dat bak gedeelte zelf gemaakt en is zo'n 30 cm lang en 30 cm hoog
[ Afbeelding ]
wanuu schreef:@Joyce_R
Eugh, die grote serie vind ik nog steeds zo lelijk ... Hahahahah xD Die komt er hier echt niet in hoor, naast dat ze veel te duur zijn ...
Rocco_Love12 schreef:Ze zijn ook mooi! Ik heb de bruine arabier gekocht voor 2.50 helemaal onbeschadigd en de witte arabier voor 3.50 helaas een stukje van de staart af! Maar dat maakt mij weinig uit... vroeg of laat kom ik ze toch tegen op de rommelmarkt voor een prikkie xD