irisjhuuu schreef:
die is prachtig

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paris_ schreef:Ik laat ook weer graag een repaint zien, nagemaakt van een bestaand pasgeboren veulentje in mijn omgeving.
Volledig gemaakt met acrylverf, er komt geen pastel aan te pas.
Op de foto zie je nog wat witte puntjes, deze zijn keurig bijgewerkt.
afbeelding
amoj schreef:Leuke repaints komen er weer voorbij, ik vind vooral die bovenste vos merrie echt gaaf wanuu!!
Die witte fries is echt mooi, vind het zo jammer dat ik nooit wat via internet mag kopen en naar Duitsland ga ik nooit... Hoe weten jullie eigenlijk wanneer er nieuwe le's komen?
Gister dikke paniek hier. Ik heb al mijn paarden op 2 planken staan die aan de muur hangen. Kat was boven op mijn kamer en opeens dik lawaai.. Ik snel naar boven gerend had al zo'n vermoeden... En ja hoor, hij had blijkbaar geprobeerd op het onderste plankje te komen want de helft van de paarden lag eraf. Gelukkig niets kapot en niets beschadigd (kunnen toch nog wel tegen een stootje blijkbaar) maar wat was ik boos!! Mijn ouders vonden het alleen maar grappig maar ik dus niet, stomme kat. Vanaf nu mag hij niet meer op mn kamer komen
kirstenplat schreef:heei,
ik heb een vraagje over repainten.
ik heb momenteel even geen acrylverf in huis, maar kan ik ook gaan repainten met aquarel verf?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Telpeva schreef:Leuk, ben even 2 weken weg op vakantie en zoveel nieuwe updates! ik heb zelf geen updates om te melden, maar ik wil hierbij wel even zeggen dat ik hele leuke dingen voorbij zie komen, te veel om allemaal persoonlijk te noemen. Ziet er echt leuk uit allemaal, met name de repaints van Wanuu en Sanneleonie, en het spaanse rijsetje een stukje terug!kirstenplat schreef:heei,
ik heb een vraagje over repainten.
ik heb momenteel even geen acrylverf in huis, maar kan ik ook gaan repainten met aquarel verf?
Alvast bedankt voor het antwoord!
Zal even snel antwoord geven, ik zou het zelf niet doen omdat aquarel veel dunner is dan acryl (met name de lichte kleuren zullen heel slecht, tot helemaal niet pakken op het model) ik denk dat je jezelf een hoop ergernis en tijd bespaard als je nu even wacht en straks met acryl aan de slag gaat
Ik kan maar niet kiezen...
Ga ik vanmiddag een model schilderen,
of wil ik nieuw tuig maken. Oooh de keuzes....!
Roomijsjexx schreef:Hallo allemaal ik heb nog steeds geen antwoordt op mijn vraagje dus heb ik zelf een lijst met namen bedacht en mensen kunnen via pb stemmen: je mag op 3 namen doorgeven voor deze pony:
http://i39.tinypic.com/e9sqqa.jpg
De namen waaruit je kan kiezen:
Bibi
Beau
Mai
Mirelle
Kathy
Katja
Prinses
Paris
Cathy
Chanel