Ik weet bijna zeker dat ik voor mijn paardje te zwaar ben, maar ik ben er aan aan het werken (3x fitness + weight watchers)
Er is toch al 7 kg af

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ponylies schreef:sorry maar echt te zwaar ik raad je echt aan om eerst meer af te vallen en daarna weer erop.
want dit is heel slecht voor de rug van de pony,
vind de pony ook te klein voor je als je je beugels op maat hebt
xxMaxx schreef:ponylies schreef:sorry maar echt te zwaar ik raad je echt aan om eerst meer af te vallen en daarna weer erop.
want dit is heel slecht voor de rug van de pony,
vind de pony ook te klein voor je als je je beugels op maat hebt
Jeetje wat zeg jij dit bot? Ik vind dat het past. Ze is toch bezig met afvallen en dat vind ik al erg goed van dr! Blijf maar lekker rijden hoor
ponylies schreef:het is niet bot bedoeld zeker niet
edit:
snap alleen het punt niet dat iedereen wel roept altijd dat mensen te groot zijn ,
alleen als iemand te zwaar is houd iedereen stijf zijn mond dicht
ponylies schreef:ja maar ze vraagt toch om een mening?
ik geef alleen aan dat als ze wat meer afgevallen is het beter is om dan weer te gaan rijden,
het is natuurlijk super goed van haar dat ze aan het afvallen is maar daar heeft de pony toch niks aan als ze nu ervoor te zwaar is ?
ponylies schreef:nou dat is dan toch super?
als je zo voor je paard bezig bent kan ik dat alleen maar respecteren
en ik denk dat je je zelf ook een stuk beter daarna gaat voelen
@xxmaxx ik benadruk niks ik zeg alleen dat het slim is dat ze dit voor de pony doet maar dat het nog slimmer is om even te wachten tot ze er weer op gaat te zwaar is gewoon te zwaar en als je merkt dat de pony er last van heeft waarom wacht je dan niet gewoon even met erop gaan en ga je erop als je zeker weet dat de pony je goed kan dragen ?