Zo, wat een verschil met je huidige zadel! Het beeld met je oude zadel had ik inderdaad meer voor me, als ik hoor iemand van 1.72 op een pony van 1.37.. Dan had ik gezegd te groot. Maar nu past het inderdaad perfect.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lisannee93 schreef:Heb je geen foto? Want helemaal omdat je verkeerd gemeten hebt, is het heel lastig beoordelen zo. Je gewicht zou denk ik nog kunnen, maar ben wel bang dat je wat aan de lange kant bent. Maar dat kan ik zo niet met zekerheid zeggen.
BaileyMix schreef:Ik heb de pony waar ik op rijdt 'opgemeten' maar ik heb met me stomme kop perongeluk het laagste punt van haar rug opgemeten, in plaats van de schoft :'] Hoe dan ook, op dat 'ingedeukte' was ze 1.17...Kan ik daar met 1.63 en 43 kg nog op? Ze is redelijk sterk, en ik ben vrij klein en mager gebouwd XD
BaileyMix schreef:Ik heb de pony waar ik op rijdt 'opgemeten' maar ik heb met me stomme kop perongeluk het laagste punt van haar rug opgemeten, in plaats van de schoft :'] Hoe dan ook, op dat 'ingedeukte' was ze 1.17...Kan ik daar met 1.63 en 43 kg nog op? Ze is redelijk sterk, en ik ben vrij klein en mager gebouwd XD