@StillAngel; De laatste foto is wel iets duidelijker maar goed kan ik het niet zien. Je benen bungelen er in iedegeval niet onderuit en je torend niet boven de pony uit dus volgens mij pas het allemaal nog goed! Leuke pony trouwens.
en ben ik te groot voor mijn lieve b pony? ik rijd niet echt héél vaak op haar - zo ongeveer om de 2 à 3 weken zonder zadel, een rustig drafje en hééééél soms een super harde galop.. Als ze daar zin in heeft Ik durf niet écht te hard werken met haar ze is tenslotte al 17.. Maar als je aan de hand te werk gaat met haar, is ze nog een jong pony'tje van een jaar of 4:D
@ bnalover, je bent wel wat groot ja, maar zo lang je niet veel rijd en haar niet overvraagd, is het alleen maar leuk voor haar om te rijden
ps. volgens mij ben ik jou foto's eerder tegengekomen met een soortgelijke vraag, klopt dat?
Ayla
Geplaatst: 29-10-10 19:14
StillAngel: past prima Courses: past. bnalover: ik vind je te groot, maar niet voor stapritjes or some, keiharde galop vind ik veel te veel. je zegt dat je niet 'echt' met haar werkt, maar als je nog keihard met haar galopeerd dan kan je net zo goed gewoon aan het werk gaan ? maar ik vind je dus te groot.
Courses; past super goed. bnalover; om er egt op te rijden vind ik je te groot. Je pony is niet een van de stevig gebouwdste dus echt rijden zou ik niet meer doen, maar er af ent toe op hobbelen kan nog..
Thanks. Ik hoop echt dat we een leuk ruitertje voor hem kunnen vinden.
jokenicky
Geplaatst: 29-10-10 19:53
heey,
de laatste, bnalover, kan eigenlijk niet meer :s maar wel een hele stoere pony maar ik vind dat je d'r best af en toe nog wel op kan rijden, als het maar niet te lang is, aangezien ze d'r best stevig en rond uitziet.. toch zou ik als ik jouw was meer werk naast d'r gaan doen, zoals longeren, aan de lange lijnen, of lekker wandelen.
@bnalover: eigelijk ben je tegroot maar om afentoe even voor de lol er op gaan rijden kan wel maar dan moet je egt niey veel van hem/haar vragen. @courses: past nog mooi.
bnalover: Voor het mooie ben je aan de lange kant maar je bent niet te zwaar. Ik zou zelf juist als je wat langer bent eerder met zadel gaan rijden, dan is je gewicht veel beter verdeeld dan zonder.