lieziej: Beetje kleine foto, maar volgens mij kan het nog wel.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Leentje_ schreef:Lieziej: een haf kan heel wat hebben je past er nog netjes op!
Sodeletuut: jij hebt al vaker gevraagd volgens mijniet zo onzeker! past echt nog super
Sodeletuut schreef:[img] http://img78.imageshack.us/img78/420/14 ... 003gj2.jpg[/img]
En ik?
Ik ben 1.66/1.67 en Misty is 1.52/1.53
Boebaboeba schreef:Hlw!
Ik heb wel geen foto bij de hand maar mijn verzorgpony is een 1.38m groot en is 17 jaar oud.
Ik ben 1.64 en weeg 45kg...
Is dit niet te groot??
(hij is wel stevig gebouwd)
Mvg,
Eva
levitrol schreef:Boebaboeba schreef:Hlw!
Ik heb wel geen foto bij de hand maar mijn verzorgpony is een 1.38m groot en is 17 jaar oud.
Ik ben 1.64 en weeg 45kg...
Is dit niet te groot??
(hij is wel stevig gebouwd)
Mvg,
Eva
Met foto is het makkelijker
maar past volgens mij voor het plaatje niet meer..
nathalie2302 schreef:@safiera- ik begrijp volkomen dat je gek bent op de pony, maar als ik jou was zou ik even doorkijken naar een andere pony om te kopen. Met mijn opmerking bedoelde ik niet dat je alleen nu te groot bent (in MIJN opinie) maar dat het nu EXTRA belastend is aangezien hij nog niet in de spieren zit en nog een jong paard is dat in het beleerproces echt ook moet leren goed evenwicht op zijn eigen benen te vinden, zonder een te grote/zware (ik vind je trouwens nergens te zwaar voor je lengte) amazone.
Ook als hij doorgereden is, zou ik zelf nog steeds zeggen dat je te groot voor hem bent. Je beugels mogen nog wat langer en zeker met de gewichts-issue lijkt het me belangrijk dat het zadel voor de meest optimale drukverdeling zorgt en dat is nu niet zo.
Ik zou gaan kijken naar een ander (groter) paardje als ik jou was...
Sodeletuut schreef:Merel_Brit: heb je geen foto?