Zyta beweegt onder mij heel soepel, dus ik hoop echt dat ze er geen last mee heeft. De kilo's gaan eraf, maar natuurlijk niet zo snel als ik gehoopt had (ik werk er aan, maar door problemen met schildklier gaat het allemaal wat stroever dan voorzien)
en zyta na een uurtje gaan buitenwandelen, nog steeds vrolijk met de oortjes naar voren, niet bezweet en nog fit genoeg om op de wei rond te crossen
merel_gomez
Geplaatst door de TopicStarter: 26-02-08 21:30
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 05-03-24 17:08, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind mezelf ook te zwaar, maar omdat de lesgever vond van niet zet ik het hier maar even neer Nu staat zyta terug op de wei tot september, tegen dan zou ik met de dietiste 10 tot 15 kg lichter moeten wegen. Dan ziet het er wat beter uit
kitty_gomez
Geplaatst: 26-02-08 21:38
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 09-03-24 18:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb jammer genoeg geen foto ...Paard waar het om gaat is namelijk niet van mij maar ik heb haar al enkele keren gereden & nu wil de eigenaar haar verkopen & nu bestaat de kans dat ik haar koop. Dus daarmee zou ik graag willen weten of jullie denken of ik te groot/zwaar ben voor haar.
Djinti is een 6jarige merrie. Kruising: Bwp x arabier Ze is 1m55 groot. Ikzelf ben 1m70 & weeg 55 kg ...