Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

luckycharm1

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:02

wie van jullie wil schleich tuig ruilen tegen paardenspullen
zo ja pb me

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:23

Nathas schreef:
Kon mijn vorige post niet meer wijzigen dus maar een nieuwe, hierbij een aantal foto's van mijn creaties....:

2 Fallabella dekens,
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Sping zadel,
[ Afbeelding ]

Tips zijn altijd welkom.

Overgens ga ik nu bezig met een deken voor het fallabella veulentje ben benieuwd of dat gaat lukken want dat is mega gepriegel :+

wow zéér mooi +:)+

verwijderd13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 16:24

lideli schreef:
Hier weer eens iets van mijn kant,
gezien ik ook alleen nog maar mee lees :o

[ Afbeelding ]

woween echte spaanse furie :)) mooi !

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 18:55

Ik heb net ff snel een dressuurzadel gemaakt, voor een vriendin van mij. Helaas zitten er nog wel wat lijmrestjes op die ik er dus niet meer afkrijg :( En ik moet die beugels langer maken, maargoed. het zadel is er!Afbeelding
@lideli erg mooi gemaakt!

Ik vind dat als we bij de 100 pagina's zijn een nieuw topic moeten maken. Lekker weer fris en leeg topic en dat alle mensjes de regeltjes nog even lezen over de oneliners.

Nik2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 22:12

Jeey, kamer opgeruimt. Nu manege weer op gebouwt.
Ik heb in mijn verhaal ook even een deken en halster gemaakt.
ik zie ook veel gezeur over onliners. Voor de onliners: stop er alsjebliefd mee.
Voor de andere: geen gezeur er over! Ik moet toegeven ik deed het eerst ook, onliners plaatsen omdat ik niet wist wat het was. Nu hebben zij het mij uitgelecht. En nu doe ik het niet meer. Misschien weten hun ook niet wat het is, en moet het gewoon even uitgelegt worden.

Nu even weer ontopic: ik wil heel graag spullen op een eigen website zetten zonder geld te betalen. En ook voor een tijdje. Wie weet er zo'n website? Graag een PB.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 10:17

Ik show ook maar weer eens wat creaties ;)
Voor de rest zal ik hier eigenlijk verder niet meer zo actief zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:51

cathyenbeau schreef:
Ik heb net ff snel een dressuurzadel gemaakt, voor een vriendin van mij. Helaas zitten er nog wel wat lijmrestjes op die ik er dus niet meer afkrijg :( En ik moet die beugels langer maken, maargoed. het zadel is er![ Afbeelding ]
@lideli erg mooi gemaakt!

Ik vind dat als we bij de 100 pagina's zijn een nieuw topic moeten maken. Lekker weer fris en leeg topic en dat alle mensjes de regeltjes nog even lezen over de oneliners.

ik vind ook bij 100 paginas een nieuw topic !

luckycharm1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:55

kijk in het weggeeftopic naar mijn laatste bericht

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 18:35

Vandaag naar de rommelmarkt geweest van 9km lang in duitsland.
Eerst was er weinig te vinden wel genoeg schleich daar niet van maar alles wat ik al had.
Op een gegeven moment kom ik bij een kraampje aan met schleich boederijen stallen ect.
Maar de beste man had ook nog een bakje vol met schleich en bully dieren. Dus ik ging daar in kijken en ja hoor eindelijk beet. Het allereerste bruine veulen kwam ik tegen voor maar 1,50 ben der zo ontzettend blij. Dit betekent dat ik nu nog 2 paarden moet en dan alles compleet heb.

http://i1099.photobucket.com/albums/g388/Rocco_Love12/9e8410db-71c9-48dc-9958-4f432bd91d45.jpg

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-13 23:47

Ik heb mijn allereerste cust vandaag in elkaar gezet, ja het is mijn EERSTE dus stamp me aub de grond niet in dat hij niet 100% klopt? ;) Oefening baart kunst zeggen ze en bij mijn repaints heb ik gemerkt dat dit werkelijk waar is :)

Afbeelding

Op dit moment is hij wit, maar heb nog geen nieuwe foto's geschoten. Hij ziet er nu echt heel arrogant uit, vind ik zelf. Maar toont wel veel meer kracht :)

Ik heb vandaag ook mijn Shetlander repaint afgemaakt, meneer staat te koop, mocht je interesse hebben kan je mij een berichtje sturen.
Zoals je misschien wel kan zien is meneer niet helemaal af, hij moet nog een laagje vernis krijgen. Het paardje word dan mooi één geheel, nu glimt het lichaam en de manen zijn mat :') Na het vernissen heeft hij in zijn geheel een mooie, matte glans.
Afbeelding

Daarnaast heb ik ook voor mijn bedrijffie mijn Twitter omgezet, als je me wil volgen staat de link in mijn onderschrift.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 09:11

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 17:32

Hoihoi iedereen!! Ik lijm normaal alles maar ga nu is n keer naaien kijken of dat werkt (ik ben niet zo goed in naaien vandaar) wie heeft tips?
Ik heb nogsteeds de wedstrijd! Thema is buiten, als je mee wilt doen stuur me maar een pbtje!!
Je kunt me ook een pbtje sturen als je tuig wilt ruilen!! Of als je wat dingen weet om te maken, ik maak dekens hoofdstellen zadels halsters karrentuig enz

floor99

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-13 19:55

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:26

heb jij serieus nog nooit iets gecust, wanuu? dat was me dus echt nog noooooit opgevallen.... ik vind hem nu al geweldig, het staat hem echt goed!
jij post hier veel...? moet je ergens heen nu je weg bent op het dfs? ik schrok me dood toen ik na anderhalve week terugkwam van vakantie en jij weg was.

telpeva: loop naar de winkel, pak een falabella, pas het tuig, doe het weer af en loop naar huis :D

mijn wedstrijd is afgelopen, ik ga zo snel mogelijk beginnen met beoordelen!

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:27

Het enige custwerk dat ik ooit heb gedaan was met heet water, dat was du gewoon een nek buigen, in de vriezer smijten, nacht laten liggen en klaar, haha, very simple dus ;)
Ik pb wel even met meer informatie, ik ga dat hier niet openbaar posten.

Deze aankomende zondag, 19 mei, heb ik weer een meeting in Zuid-Holland.
Bij elke meeting maak ik cadeautjes voor iedereen, vorige keer heb ik ze allemaal gewoon ingepakt, maar deze keer heb ik het zo gedaan, hoe vinden jullie dat? :p
Afbeelding

Verder heb ik vandaag niks aan Schleich kunnen doen omdat ik overstroom van het huiswerk ...

cathyenbeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 13:59

wanuu echt heel leuk gedaan! Koste zeker wel veel werk om ze allemaal te maken! Hoeveel heb je er wel niet?

Ik heb niet meer veel gedaan met sleich. Ik heb nog wel ff een hoofdstel afgemaakt.

Afbeelding
Dit keer ben ik wat nieuws gaan proberen met mn frontriem. Vond het altijd zo'n kale boel en saai. Nu heb ik er een strookje vilt geplakt met wat glitters erop. Vind hem persoonlijk aardig goed gelukt.:o Ik ga dit nu met zo veel mogelijk kleurtjes proberen. Misschien later of ooit nog een keer voor de verkoop.
Afbeelding

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 16:55

wie wil er meedoen met de wedstrijd?? je laatste kans, als je het niet voor vanavond 7 uur zegt dan kun je niet meer meedoen!!! je kunt wel vragen om uit te stellen bijvoorbeeld als je nog iets moet maken! stuur me maar een pbtje. ik organiseer meerdere wedstrijden dus houd me profiel in de gaten (en dit topic natuurlijk) dan zie je wanneer ik weer een wedstrijd organiseer (voor als je te laat bent bijv.)

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 17:12

De tijd die erin zit valt wel mee!
Visitekaartjes heb ik gewoon online besteld, heb ik er 250 van, bij elke bestelling stuur ik er gewoon één mee, beetje als reclame zeg maar.

De halstertjes zijn er 10, maar het zijn hele simpele, ben met alle 10 misschien een uurtje bezig geweest en dat is echt héél kort :D

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 18:37

Ik weet niet of het hier al gemeld is maar er is ook een nieuwe special uit!
De witte fries 82867 kosten 8,50 via MPV.

_Loekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:09

@Rocco_Love12 bedoel je deze:'

Afbeelding

Rocco_Love12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:21

jaa die!
ze zijn gemaakt in oplage van 5000 stuks geloof ik.
er zit ook een echt heids certificaat bij.

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 19:40

linkje ik wil hem :+: <3
(helemaal in love)
:+
ik heb een hele grote fitrine op mijn kamer voor de schleich
foto's komen nog
(sorrie voor de onliner)

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:27

Mag ik ook linkje ?

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-13 20:34

Goedenavond Schleich Bokkers..

Ik zal jullie ook maar eens een update sturen..
Ik heb vandaag de garage van Schleich binnen gekregen en 2 bayala tijdschriften..
Over een poosje krijg ik nog 2 anderen..
Ook heb ik de witte fries besteld die waar het hier boven over gaat..
En heb 2 extra besteld voor mensen die ook geïnteresseerd zijn eventueel..
Graag een PB sturen, ik reageer niet op vragen in het forum..

Nu wachten tot het september is dat de nieuwe rijsets uit komen..
En tot wanneer ik mijn bestelde cust van Shettepret binnen krijg, wil graag het tuig van telpeva laten zien aan jullie..

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-13 16:17

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt