Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyHu schreef:anikailove schreef:Ja dat zakje heb ik zelf gemaakt.
@nathalietjeB: supergaaf! Echt knap!
Jammer dat er zoveel mensen weggaan hier...
Komt door het nieuwe "deel twee".
Maar hoe doe je dat? Want voor zoiets leuks heb ik nog wel eens tijd!
carmenbrum schreef:Howrse zou al een nieuw deel maken volgens mij, en zoveel oneliners hierover te plaatsen is totaal onnodig. Doe maar via PB.
Dat hoefvet is een goed idee, bij wat voor winkel haal je dat kokosvet en hoeveel kost dat? Vergeet niet de hoeven goed nat te maken voordat je het hoefvet erop smeert!
Paardengek0 schreef:Oh, ik dacht dat die voor altijd gesloten werd.
Maar zal ik een creatieve knollenblog maken of niet? dus een soort van DIY-blog. xD
SCC schreef:Leen_ schreef:
Precies... Ik dacht er hetzelfde over, vind het meer en meer minder serieus worden. Daarom dat ik al eens voorstelde om een topic te maken voor mensen die dit serieus doen, meer gericht op echt de spullen maken, dan mensen die snel wat in elkaar maken vooral voor de lol en niet voor echt gebruik oid.
Hier is ook totaal geen sfeer meer, iedereen stel vragen en plaats van alles maar vaak wordt er niet eens op gereageerd. Daarbij is dit ook bij YRT terwijl de meerderheid boven de 18 zit.
is het misschien een idee om een HK topic te maken voor de 18+ ?
ik denk dat er namelijk wel meer zijn die serieus gebruiks spullen maken en dat willen delen, maar niet op YRT
laetitia98 schreef:mijn dekje is zo goed als af (had paar pagina's terug verteld dat ik n nieuw dekje ging maken) nu alleen nog de bandjes enz dan is ie klaar voor gebruik zal even n fotoje maken
edit:
het hele dekje zonder bandjes:
[ Afbeelding ]
close-up van het borduursel:
[ Afbeelding ]
korbakimmy8 schreef:Hoe maak je dit soort bakletters zelf? (Rij namelijk in het land)
http://ooteman.nl/stal-en-weide/rijbaan ... ers-houder
korbakimmy8 schreef:Hoe maak je dit soort bakletters zelf? (Rij namelijk in het land)
http://ooteman.nl/stal-en-weide/rijbaan ... ers-houder
liefpaardjee schreef:heee,
ik wil heel graag een bareback maken.
ik had al een klein ideetje hoe het zou moeten worden
nodig:
- zo'n schuimlap wat ze ook in tuinstoelkussens doen
- 2 beugelriemen als singel
- (nep) schapenbondje
- een oude pad als voorbeeld
- fleece kleedje
ik wou dan de oude beugelriemen met stevig garen vast
naaien op die oude pad dan een fleece kleed er over heen
en dan dat schapen bondje
wollewaps schreef:Mag ik mij hier ook melden?
Ik maak zelf voornamelijk dekjes en andere spullen:
[ Afbeelding ]
Andere dingetjes zijn in mijn profiel te zien, onder de foto staat er dan bij wat ik zelf gemaakt heb en wat niet
De teugels, het borsttuig en de versiersels van deze foto heb ik ook zelfgemaakt:
[ Afbeelding ]