het is jammer want ze heeft hele lange benen, ik vind 'r benen te lang maar haar boven lichaam vind ik nog wel passen
Dropsleutel
Geplaatst: 22-05-11 19:30
@PaardenliefJ
oke mooi om te horen, maar het is al van een tijdje terug, en ik zag haar laast rijden, en vooral zonder zadel is ze wel een beetje tegroot, vind je niet?
eigenlijk als het nog goed klikt met je paard, waarom zou je dan willen weten of het past of niet? Ik heb eenb eetje door dit topic heen gebladerd en heel veel foto's waarbij 'past' is geplaatst, vind ik eigenlijk niet meer zo passen :S Het nadeel van een pony is dat je er zo snel uit groeit vanaf je twaalfde.
At boylover: wat fijn dat je jezelf nog niet te groot vind voor je pony! Jullie zijn ook een leuke combi, maarr...alsi k eerlijk ben vind ik je wel te groot, sorry. Maar ongetwijfeld hebben jullie veel plezier samen! Een vriendin van mij is 22 en kreeg op haar 10e een pony van 1.45 waar ze nogsteeds op rijdt, recreatief dan wel. Ze is zelf 1.78 dus echt mooi is het niet meer, maar wat zou het
Dropsleutel
Geplaatst: 22-05-11 19:50
@CindyK88
hahah op die pony, dat is een vriendin van mij ik zocht fotos van mezelf op mijn lieveling maar die kan ik niet vinden
Op NL1 bij de KRO is nu iemand die speciaal voor haar paard ook wil afvallen. Dat vind ik nog eens heel erg dapper! Ze heeft een erg mooi paard. Volgens mij een Fries. Daar doe ik mijn hoed voor af. Bokt ze ook, weet iemand dat?