Het valt me inderdaad mee, ik had een veel smallere welsh in gedachte. Deze lijkt inderdaad wel 1.45. Dit past wel. Ik denk wel dat de manier van de foto een beetje vertekend.. heb je geen foto die niet van boven/onderaf is genomen?
Ja, dat past makkelijk. Was al eerder geplaatst ofniet? Ik had eerlijk gezegd altijd in gedachten dat welshjes veel smaller zijn.
Anoniem
Geplaatst: 21-01-11 17:49
Veel foto's heb ik helaas niet. Ik heb zelf een schouderblessure gehad. En daardoor de laatste tijd niet veel gereden. Wel veel foto's met het oude zadel, maar die zijn al meer als een jaar oud.
Ik heb echt het oudere type. Moeder van mijn pony is nog geimporteerd uit Engeland. Dus een echte Welsh uit Wales Was een stermerrie met ook nog 1e premie. Heeft vele veulens gehad. En ik heb dus deze dame
Okee! Dus net zoiets als het ouderwetse type haflinger. Die zijn ook breder! Of zit ik nou helemaal fout? Ik moet bekennen dat ik weinig van welshjes af weet!
Anoniem
Geplaatst: 21-01-11 17:53
Dat ligt eraan. Ik denk het wel. Maar het kan zijn dat die van jouw vele malen smaller is als die van mij. En dan word het echt krap
Anoniem
Geplaatst: 21-01-11 17:57
Ik heb op de manege vroeg een welsh e pony gereden. En daar kwam ik verder onderuit als onder mijn d tje. Die pony toen was 1,50 en mijn is dus 13 cm kleiner.
Ik heb er een foto bijgezet van mijn vriend van 1,80 op mijn pony. Vond ik net te groot. hij heeft een erg lang bovenlichaam. Maar daar hij zelf niet van rijden houd, heeft hij er toch maar eenmalig opgezeten. (Al probeer ik hem nog steeds erop te krijgen. Tevergeefs ).
Sodeletuut
Geplaatst: 21-01-11 18:00
AP_art, past heel mooi! Die pony lijkt inderdaad een stuk groter. Mooi diertje ook!
Je vriend kan er ook nog wel op voor af en toe vind ik..
Ja he? Ben wel blij dat ik die stap destijds genomen heb!
Ik vond dit een prachtig zadel. Maar zelf kreeg ik erg veel last van mijn knie in dit zadel (Autoongeluk gehad, en erg gevoelige knie, is mee stijf of blauw, en ik kan deze knie niet naar buiten draaien. Deed in een dressuurzadel erg zeer!). En op een gegeven moment vond ik dit zadel krap ogen. Dus de zadelmaker erbij. En ik kon dit zadel zo inruilen tegen mijn huidige, en ik kreeg er een singel en nieuwe beugels bij (Verschil in nieuwprijs was behoorlijk Mijn zadel was 900 en dit zadel 350). Ben er blij mee dat ik het gedaan heb! Mijn huidige zadel is minder mooi, maar voor ons beide vele malen prettiger! Hij past haar perfect, en ik heb geen last meer van mijn knie.
En het toont beter
_biondaa
Geplaatst: 21-01-11 18:19
AP_Art dat past makkelijk hoor, je vriend kan er wel af en toe op hoor. (mocht je hem er op krijgen )