Schleich paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:18

Haha ik ben eigenlijk heel benieuwd naar de nieuwe collectie. Precies alle paardjes die ik leuk vindt en die nog geen complete families hadden zijn nu in de nieuwe collectie. :=

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:27

Thats_Me schreef:
Meestal komt in NL de collectie ook pas ergens in het voorjaar. Was vorig jaar net zo. Ergens in mei/juni waren alle winkels pas voorzien.

dan pas!? ;(

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:36

carmen99 schreef:
Thats_Me schreef:
Meestal komt in NL de collectie ook pas ergens in het voorjaar. Was vorig jaar net zo. Ergens in mei/juni waren alle winkels pas voorzien.

dan pas!? ;(

Ze zeiden bij de bart smit, dat alles wel besteld is maar dat het afwachten is wanneer ze komen. :)

Thats_Me

Re: Schleich paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:37

Vorig jaar waren ze inderdaad zo laat.

De paardjes zijn wel leuk :D al vind ik sommige wel iets tegen vallen maar je kunt ook niet alles leuk vinden.

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:37

xHaithi schreef:
Om mee te spelen zijn de schleichpaardjes inderdaad wel niet helemaal handig. Ik speelde als klein ook niet graag met 'vaste' paardjes. Daarom speelde ik veel liever met m'n grand champions. Die stonden in een neutrale beenstand, en de nek en hoofd kon je bewegen. Vond ik veel leuker. Om te verzamelen vind ik schleich wel echt superleuk :) Het is ook een heel duidelijke collectie. Niet zoals bij grand champions of breyer waar je eigenlijk geen echt duidelijk overzicht hebt over alle paardjes die er te vinden zijn (vind ik in ieder geval)

ik heb wel een overzichts site gevonden van de grand champion collectie:
http://www.angelfire.com/on/raventyde/g ... mpion.html

en ik heb niet echt een site van mijn paardjes, maar ik maak er wel filmpjes mee, die kan je hier vinden:
http://www.youtube.com/palmbierlover

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:39

ik vind de falabella merrie, de knabstrupper hengst, het falabella veulen, de pinto merrie, de nieuwe poesjes, de elven... erg leuk!

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:41

Ik wil graag de falabella merrie + veulen, dartmoor hengst + veulen en de knabstrupper hengst, beetje veel maar zo langzaam aan af en toe een paardje kopen is ook leuk! :D

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:52

eigenlijk zou ik ze allemaal wel willen hebben. :o :P . maar niet echt dat ik ze MOET hebben maar het zou wel leuk zijn. ookal moet je dan wel SUPER rijk zijn! de dartmoor hengst is ook heel mooi ja! :# nu ik hier zo zit word ik heelemaal :):) HYPER :):) . HEB ZIN, HEB ZIN, HEB ZIN OM NAAR DE WINKEL TE GAAN! :)) :')

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:53

Haha als mijn spaarpot wat voller was had ik ook wel wat meer paardjes gehad! Maarja, kan niet alles toch :P Krijg hopelijk nog wat geld voor mn verjaardag vrijdag (of zondag, als ik het vier voor de familie enzo) en daar kan ik er eentje van kopen, of iets voor mn verzorgpaard natuurlijk!

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 20:57

ik hoop/denk dat ik ook nog wel wat voor mn rapport krijg :o . (1 B, 1 C+ en voor de rest A's)(1 goed, 1 voldoende en de rest zeer goed). alvast gefeliciteert! :# :# :# :):) :):) :):)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:00

Als je alles in 1x zou kunnen kopen is verzamelen ook niet leuk meer :=

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:01

@ carmen99, bedankt! :D

@Thats_me, inderdaad haha, ik ben ook met ééntje begonnen, net als de meeste hier denk ik?

fleursofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:07

ik heb ook schleich erg veel maar de fjord heb ik niet maar ik spaar ze nu nie meer want ik spaar nu BREYER vind ik veel mooier en alles bijna van aarden en het voordeel je graakt ze niet kwijt want ze zijn 5 x groter 10 x mooier zeker opzoeken www.breyer.com of via youtube

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:08

iMandy schreef:
@ carmen99, bedankt! :D

@Thats_me, inderdaad haha, ik ben ook met ééntje begonnen, net als de meeste hier denk ik?

ja, met de hannoveraanse merrie, maar toen wist ik niet eens wat het was omdat ze het niet veel in spanje verkopen (ja toen woonde ik nog in spanje). maar toen ik hier weer woonde zag ik dat mijn vriendin ze ook spaarde, dus had ik ze voor sinterklaas ook gevraagt. toen kreeg ik de friese merrie en het friese veulen. daarna de andalusische merrie en de friese hengst, daarna de pinto hengst, andalusische hengst, de tenesse walker hengst en de witte mustang hengst (via marktplaats) en als laatste de zwarte mustang hengst en het przwalskipaard. dit was mijn schleich-geschiedenis! :P HYPER, HYPER, HYPER!!! :):) :):) :):)

fleursofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:10

[quote="iMandy"]
[quote="carmen99"]
[quote="Thats_Me"]

Ze zeiden bij de bart smit, dat alles wel besteld is maar dat het afwachten is wanneer ze komen. :)
in de bart smit verkopen ze da toch nie aleen als je in nederland woont zeker.

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:16

Haha gaaf! Ik zag steeds Schleich in de winkels, ging ze steeds leuker vinden tot ik er gewoon eentje móést kopen! Toen heb ik zelf de dartmoor merrie gekocht. (November 2010) Daarna mocht ik er eentje uitzoeken van mijn moeder (November 2010) knabstrupper merrie gekocht. Aangezien mijn broertje nog jonger is vieren we sinterklaas, ik schleich paardjes gevraagd, toen kreeg ik de falabella hengst en de quarter hengst. (December 2010) Begin januari heb ik via bokt het knabstrupper veulentje van iemand over gekocht. (Januari 2011) Verder kreeg ik in januari van iemand die ik niet kende zomaar een (kerstpakket) v&d bon van €30, echt leuk! Pas geleden ben ik daarmee naar de winkel gegaan en heb ik de Shetlander merrie, Shetlander veulen en de lippizaner veulen gekocht. (Februari 2011) Nu ben ik vrijdag jarig, en mocht ik voor iemand alvast cadeautjes kopen, en heb dus één schleich paardje gekocht; het friese veulentje. (Februari 2011) Naja dat waren de mijne dan xD

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:17

fleursofie schreef:
iMandy schreef:

in de bart smit verkopen ze da toch nie aleen als je in nederland woont zeker.

Hier in nederland wel :j

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 21:18

fleursofie schreef:
ik heb ook schleich erg veel maar de fjord heb ik niet maar ik spaar ze nu nie meer want ik spaar nu BREYER vind ik veel mooier en alles bijna van aarden en het voordeel je graakt ze niet kwijt want ze zijn 5 x groter 10 x mooier zeker opzoeken http://www.breyer.com of via youtube

Leuk dat je het topic komt binnenvallen maar lees eerst even de laatste 3 pagina's terug voordat je in een topic met meer dan 5 pagina's reageerd! Dan kun je zien dat we Breyer al lang en breed ontdekt hadden maar dat het voor velen nog te duur is om te sparen.

carmen99

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:08

ik heb het voor elkaar! ik heb een avatar!
het is idd handig om een paar paginas terug te lezen, had ik ook!

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:23

ik ga vrijdag naar rotterdam van het maritiem museum naar de primark is er daar tussenin ergens een winkel waar je schleich kan kopen? (antwoord via pb lijkt me beter ik ben niet zo vaak op bokt)

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 22:29

Maritiem museum is leuk :D Veel plezier! Lijkt mij dat er in rotterdam genoeg winkels zijn waar je ook Schleich kan kopen. Zoek naar een speelgoedwinkel of een V&D zou ik zeggen.

nobody05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 23:21

^^ oke bedankt zal zeker kijken =)

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:33

Jaa het irritante aan deze paardjes is dat je ze allemaal MOET hebben ;)
Maar als je ze allemaal in 1 keer hebt, is het niet mee leuk!

iMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 13:00

Haha ja inderdaad! Iedere keer als je langs zo'n winkel koopt MOET ik toch even kijken. En dan sta je daar, en dan MOET je er toch écht eentje kopen.. haha, arme spaarpot.

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 14:52

klinkt allemaal heel bekend.
moet ook altijd even kijken, maar meestal kan ik de verleiding weerstaan.
en lekker lang doen over 1 verzameling is veel leuker dan ze allemaal in 1 keer te kopen.
hoewel ik wel eens 20 paarden in eens had gekocht via mp.
dat uitpakken was ook wel weer leuk.