Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
al vind ik sommige wel iets tegen vallen maar je kunt ook niet alles leuk vinden. 
xHaithi schreef:Om mee te spelen zijn de schleichpaardjes inderdaad wel niet helemaal handig. Ik speelde als klein ook niet graag met 'vaste' paardjes. Daarom speelde ik veel liever met m'n grand champions. Die stonden in een neutrale beenstand, en de nek en hoofd kon je bewegen. Vond ik veel leuker. Om te verzamelen vind ik schleich wel echt superleukHet is ook een heel duidelijke collectie. Niet zoals bij grand champions of breyer waar je eigenlijk geen echt duidelijk overzicht hebt over alle paardjes die er te vinden zijn (vind ik in ieder geval)
. maar niet echt dat ik ze MOET hebben maar het zou wel leuk zijn. ookal moet je dan wel SUPER rijk zijn! de dartmoor hengst is ook heel mooi ja!
nu ik hier zo zit word ik heelemaal
HYPER
. HEB ZIN, HEB ZIN, HEB ZIN OM NAAR DE WINKEL TE GAAN!
Krijg hopelijk nog wat geld voor mn verjaardag vrijdag (of zondag, als ik het vier voor de familie enzo) en daar kan ik er eentje van kopen, of iets voor mn verzorgpaard natuurlijk!
. (1 B, 1 C+ en voor de rest A's)(1 goed, 1 voldoende en de rest zeer goed). alvast gefeliciteert!

iMandy schreef:@ carmen99, bedankt!
@Thats_me, inderdaad haha, ik ben ook met ééntje begonnen, net als de meeste hier denk ik?
HYPER, HYPER, HYPER!!!

fleursofie schreef:ik heb ook schleich erg veel maar de fjord heb ik niet maar ik spaar ze nu nie meer want ik spaar nu BREYER vind ik veel mooier en alles bijna van aarden en het voordeel je graakt ze niet kwijt want ze zijn 5 x groter 10 x mooier zeker opzoeken http://www.breyer.com of via youtube
Veel plezier! Lijkt mij dat er in rotterdam genoeg winkels zijn waar je ook Schleich kan kopen. Zoek naar een speelgoedwinkel of een V&D zou ik zeggen.