Als ik goed geteld heb vinden 5 mensen mij (nog/net) passen, 5 niet meer.

Wat de shetjes betreft: Ik heb inmiddels een ruitertje voor shet 1, ze kan alleen nog niet echt rijden, ga haar lesgeven. Pony 2 is van een kleiner meisje dan op de foto, die geef ik er ook les mee. Dit meisje (foto) kan er gelukkig dus nog wel af en toe mee rijden.
Danique07 schreef:Ik kan niet zien waar je wil afvallen! dus ik vindt dat je te groot bent voor je pony..
Als je me zou zien staan is het wel duidelijker hoor, buikvet, dikke bovenbenen en kont... Ben (mede) door een depressie in 3 maanden bijna 10 kilo aangekomen, vind mezelf daarom echt te zwaar voor hem nu.
nathalie2302 schreef:Ik vind je te groot voor een jonge pony die nog doorgereden moet worden (op de tweede foto zit je ook helemaal achterop de lepel)
Dus als ik hem door een ander zou laten doorrijden zou het wel kunnen

Dat ik helemaal achter zit schrok ik wel van. Gelukkig is het niet op alle foto's zo, (heb gelijk gekeken). Combinatie van momentopname, zadel dat voor mij niet zo goed zit (stoelzadel) en het feit dat ik erg naar een 'nieuwe' balans aan het zoeken ben. Zat normaalgesproken veel te veel voorover, oorspronkelijk door angst en rugklachten. Ging alweer een stuk beter, maar voor de foto's wil ik dan net even beter rechtop zitten, hakken onder heupen etc. En dat mislukt dan helemaal

Tat_jana schreef:shet 1 kan wel foor de foto.. en ff een tufje door de bak maar serieus rijden niet.
Meer was het hier ook niet, wilde eerst wat meer meningen horen.