Heb jij een instagram account voor je paard?

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heleennn

Berichten: 6362
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-17 18:50

Haha kijk en zo hebben we allemaal wat een ander wil, maar willen we wat een ander heeft :P

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 11:16

marshmellow schreef:
Grrr ik ging ineens heel hard naar de 15,9K, en nu blijf ik al een paar dagen nét onder de 16K hangen :+

Van die slome dagen :') ...

SuperAssie schreef:
Ik heb gister een filmpje gepost, en daar nu 25 weergaven op, maar wel 36 likes. Hoe kan dat dan? :')
Telt een weergave alleen als mensen het hele filmpje afkijken?

Je moet minimaal 3 seconden kijken voor een weergave.
Janine1990 schreef:
Muh... ik heb een S6 Edge... ;(

Ah misschien heeft Android wel iets vergelijkbaars?
Snapseed of Splice misschien?


daphiena schreef:
@daphbono :)

Oh mooi account ik ga volgen

-----
Ik las gisteren iets over powerlikes. Daar schijnt je account ook enorm van te kunnen groeien.

Ik ga denk ik dit weekend de 17K halen *\o/* . Zoals het nu lijkt ga ik denk ik 20K binnen een jaar nog redden. Tenzij ik een hele slome periode krijg :') ...

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-17 11:19

Stepahnie ik ben je account ook gaan volgen!

Ik heb er nu 871, zou leuk zijn als ik deze maand de 900 of misschien wel 1000 haal :o
Ik heb een winactie lopen die bij de 1000 volgers wordt verloot, heb daardoor wel wat volgers erbij :)

Jessol

Berichten: 1985
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Gavere, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-17 17:11

Ik zit nu aan 113, ben blij dat ik eindelijk de kaap van 100 ben overgegaan. *\o/*
Mijn naam is ook veranderd naar goldenponyshadow, het was eerst de bedoeling om er een gedeeld account van te maken over men hondjes maar die blijken niet zo fotogeniek. :')
Dus die post ik er heel af en toe wel eens tussen als ik een leuke foto heb!

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:16

sunnybellami schreef:
Stepahnie ik ben je account ook gaan volgen!

Ik heb er nu 871, zou leuk zijn als ik deze maand de 900 of misschien wel 1000 haal :o
Ik heb een winactie lopen die bij de 1000 volgers wordt verloot, heb daardoor wel wat volgers erbij :)

Leuk :j , je hebt mooie foto's!

_Nynke
Berichten: 1747
Geregistreerd: 02-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:40

Stephanie schreef:
sunnybellami schreef:
Stepahnie ik ben je account ook gaan volgen!

Ik heb er nu 871, zou leuk zijn als ik deze maand de 900 of misschien wel 1000 haal :o
Ik heb een winactie lopen die bij de 1000 volgers wordt verloot, heb daardoor wel wat volgers erbij :)

Leuk :j , je hebt mooie foto's!

Mee eens, ik volg je ook al een tijdje en ben jaloers op je foto's :P

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:46

Hier gaat het ook al een tijdje sloom :')
Ik zit nu op de 1151 volgers maar mijn volgers worden wel steeds actiever echt super leuk om te zien en wat is een powerlike _O-

Ohja ik ben bezig met een site voor mijn fotografie, later komt er ook in instagram account, alleen zoek ik nog leuke modellen om mijn website mee optevullen dus wie zich geroepen voelt:

http://www.bokt.nl/markt/ad/440033/port ... -nederland

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:54

yke_lover schreef:
Hier gaat het ook al een tijdje sloom :')
Ik zit nu op de 1151 volgers maar mijn volgers worden wel steeds actiever echt super leuk om te zien en wat is een powerlike _O-

Ohja ik ben bezig met een site voor mijn fotografie, later komt er ook in instagram account, alleen zoek ik nog leuke modellen om mijn website mee optevullen dus wie zich geroepen voelt:

http://www.bokt.nl/markt/ad/440033/port ... -nederland


Je bent welkom om mn hond op de foto te zetten, ik kan ook ergens heen komen want heb een auto. Ik kom zelf van texel maar om naar hargen aan zee te gaan bijvoorbeeld is geen probleem

Amable

Berichten: 9681
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:02

Laatste tijd lijkt het bij mij ook wat trager te gaan, zit momenteel al een tijdje net onder de 800 volgers. Gisteren een foto van het paard van een lesklantje erop gezet, dat leek wel meteen wat te doen, dus proberen om dat ook wat vaker te doen, blijkbaar wordt dat wel gewaardeerd :)

Powerlike heb ik nog niet eerder van gehoord?

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:18

Bedankt Nynke en Staphanie! Leuk om te horen :)

Ghostattack

Berichten: 11279
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:20

Yke_lover, ik heb een hele bijzondere kleur pony staan. Misschien wel leuk als portfolio model? :)

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:11

sunnybellami schreef:
yke_lover schreef:
Hier gaat het ook al een tijdje sloom :')
Ik zit nu op de 1151 volgers maar mijn volgers worden wel steeds actiever echt super leuk om te zien en wat is een powerlike _O-

Ohja ik ben bezig met een site voor mijn fotografie, later komt er ook in instagram account, alleen zoek ik nog leuke modellen om mijn website mee optevullen dus wie zich geroepen voelt:

http://www.bokt.nl/markt/ad/440033/port ... -nederland


Je bent welkom om mn hond op de foto te zetten, ik kan ook ergens heen komen want heb een auto. Ik kom zelf van texel maar om naar hargen aan zee te gaan bijvoorbeeld is geen probleem


Hargen aan zee lijkt mij onwijs gaaf! Het kan wel, maar dan zou je mij ergens moeten ophalen omdat ik met OV moet :)


Ghostattack schreef:
Yke_lover, ik heb een hele bijzondere kleur pony staan. Misschien wel leuk als portfolio model? :)

Lijkt me leuk! waar kom je vandaan?

Ghostattack

Berichten: 11279
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:19

Tiel, dus wel een stukje reizen denk ik. Ik kan je van het station ophalen :)

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:20

Ik heb je een PB gedaan Yke_lover!

jolleknol

Berichten: 348
Geregistreerd: 21-07-11

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:49

Ik had ooit 5000 volgers maar helaas was mijn account gehacked. dus nu een nieuwe @onhorseback_jollyy met maar iets van 100 volgers.. :P doe er ook niet meer zoveel mee :)

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:00

Ik doe dankzij mijn vrienden die ik via instagram heb leren kennen mee aan de VD challenge voor equiday, dacht dat stemmen komt wel goed met zo'n groot account maar loop dus mooi 100+ stemmen achter :')

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:07

Stephanie schreef:
sunnybellami schreef:
Stepahnie ik ben je account ook gaan volgen!

Ik heb er nu 871, zou leuk zijn als ik deze maand de 900 of misschien wel 1000 haal :o
Ik heb een winactie lopen die bij de 1000 volgers wordt verloot, heb daardoor wel wat volgers erbij :)

Leuk :j , je hebt mooie foto's!

Hai, je bent van ponyzaken toch? Ik zag dat je me ontvolgd had, dat vind ik natuurlijk niet erg hoor (zo erg ben ik niet :P ) maar kan ik dan iets verbeteren?

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:27

Jeika schreef:
Hai, je bent van ponyzaken toch? Ik zag dat je me ontvolgd had, dat vind ik natuurlijk niet erg hoor (zo erg ben ik niet :P ) maar kan ik dan iets verbeteren?

Mijn vriend zit wel eens op mijn account, ik denk dat hij dat gedaan heeft :') . We doen onze insta accounts samen namelijk.

Voor de nieuwsgierigen, andere account @hamsterteemo :Y) .
Ik heb je weer gevolgd xD.

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:31

Amable schreef:
Powerlike heb ik nog niet eerder van gehoord?

Dat zijn likes van accounts die veel volgers hebben of in ieder geval meer volgers als jouw account.

Het idee erachter is dat je sneller in het explore gedeelte terecht komt. Of trending wordt op een hashtag. Waardoor de zichtbaarheid van je foto's en video's en natuurlijk je account vergroot wordt.

daphiena schreef:
Ik doe dankzij mijn vrienden die ik via instagram heb leren kennen mee aan de VD challenge voor equiday, dacht dat stemmen komt wel goed met zo'n groot account maar loop dus mooi 100+ stemmen achter :')

Misschien wat vaker oproepen?

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:43

Stephanie schreef:
Amable schreef:
Powerlike heb ik nog niet eerder van gehoord?

Dat zijn likes van accounts die veel volgers hebben of in ieder geval meer volgers als jouw account.

Het idee erachter is dat je sneller in het explore gedeelte terecht komt. Of trending wordt op een hashtag. Waardoor de zichtbaarheid van je foto's en video's en natuurlijk je account vergroot wordt.

daphiena schreef:
Ik doe dankzij mijn vrienden die ik via instagram heb leren kennen mee aan de VD challenge voor equiday, dacht dat stemmen komt wel goed met zo'n groot account maar loop dus mooi 100+ stemmen achter :')

Misschien wat vaker oproepen?


Tja probleem Is dat ik ook niet wil winnen puur omdat ik veel volgers heb :') ik Had er tijdens de tussenstand 155 dat Had ik niet echt verwacht. We zullen zien, ik ben sowieso helemaal verliefd op mijn video dus als We niet door gaan kan ik altijd daar nog kwijlend naar kijken <3

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:48

Anderen zullen dat waarschijnlijk ook doen. Waarom zou je geen gebruik maken van je netwerk? Ze volgen je niet voor niets :9 ...

Jeika
Berichten: 2985
Geregistreerd: 20-01-15
Woonplaats: De achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:48

Stephanie schreef:
Jeika schreef:
Hai, je bent van ponyzaken toch? Ik zag dat je me ontvolgd had, dat vind ik natuurlijk niet erg hoor (zo erg ben ik niet :P ) maar kan ik dan iets verbeteren?

Mijn vriend zit wel eens op mijn account, ik denk dat hij dat gedaan heeft :') . We doen onze insta accounts samen namelijk.

Voor de nieuwsgierigen, andere account @hamsterteemo :Y) .
Ik heb je weer gevolgd xD.

Oh oke :P ik ga je andere account ook even bekijken :j

daphiena

Berichten: 472
Geregistreerd: 06-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 00:58

Stephanie schreef:
Anderen zullen dat waarschijnlijk ook doen. Waarom zou je geen gebruik maken van je netwerk? Ze volgen je niet voor niets :9 ...


Daar heb je een punt stemmen kan tot donderdag ik zal het iets bekender maken! Al ben ik bang dat nummer 1 en 2 nu ook alles op alles aan het zetten zijn haha

Janine1990

Berichten: 43855
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Heb jij een instagram account voor je paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 17:03

Ik word nu gevolgd door een of andere Sheikh... Dacht eerst dat het een gevalletje IS strijder was _O- Maar toen keek ik beter _O-

sunnybellami

Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-04-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 16:22

Nog 10 volgers en dan heb ik er 900! *\o/*