Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en lekker wild
of Michel zou ook goed zijn of misty of blonde choco of goldy
heb een redelijke keuze
maar ik vind het echt dom dat je om 6 uur s'ochtends in een rij moet gaan staan om een leuke pony te hebben
loveottje schreef:Ik wil Shine ook wel graag ze ziet er een liefie uiten lekker wild
heb een redelijke keuze
maar ik vind het echt dom dat je om 6 uur s'ochtends in een rij moet gaan staan om een leuke pony te hebben
love_horse1 schreef:loveottje schreef:Ik wil Shine ook wel graag ze ziet er een liefie uiten lekker wild
heb een redelijke keuze
Wanneer ga je ? , ik wil namenlijk ook mich
als je er om half 2 staat en er gaat geen lover heb je hem sws en er zijn maar een paar lovers en als je hem op vrijdag niet hebt heb je zaterdag nog kans maar als hij je niet mG gaat hij bijten bokken en liggen en wil hij alleen maar terug naar stal
maar dat doe ie niet bij mij en hij is best snel. Alleen hij is oetsje kleiner als jochem dus best klein maar ook een beetje jochwms bouw alleen hij laat het duidelijk merken als hij je te groot vind!
Zo die meisjes waren boos! Ik vond het zelf wel grappig eigenlijk
, zie het al voor me haha