Schleich Paarden [Deel 10]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dieseliris

Re: Schleich Paarden [Deel 10]

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:34

kom op laat die onliners toch!!
of stuur die berichtjes als
STOP MET DIE ONLINERS
EN
STOPPEN NU
via de bp
hie word het niet gezellig van we moetten gewoon overniew beginnen.
opniew ZONDER onliners
ik stoor me niet aan onliners
LEES ER GEWOON OVERHEEN!

eline1308

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:47

Heey wat een gezeik allemaal! Ik wil niet al mijn schleich collega's kwijtraken :p
@wanuu ik stuur morgen een inzending
@dieseliris je doet zelf even hart mee met onliners

Maar ik heb een zadel+hoofdstel gemaakt
http://tinypic.com/r/29f9x5h/5

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 22:54

Ik heb bij deze besloten dat de kleuren en maten niet geheel naar eigen keuze zijn, aangezien ik NU de tijd heb om ze te maken, ga ik ze NU maken ..... Ik neem gewoon lekker vrolijke kleurtjes dan komt het goed denk ik :)

Als ik klaar ben zal ik foto's posten om zo lekker iedereen aan te sporen om gewoon mee te doen het is maar 1 foto'tje en je krijgt dan voor €0,55 iets wat normaal veel duurder is :D

Sorry dat ik éééééén keer in mijn leven hier een "oneliner" plaats. Ga aub niet meteen zeiken, ik ben normaal een heel ingeleefd en gesteld persoon in dit topic (yolo dat klinkt duur die zin).

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 00:00

Ik zie van jou geen oneliner Wanuu? ik vroeg wat aan je, je geeft antwoord, dat is toch vrij normaal in een forum? Ik vind het leuk om creaties te zien, zeker als het nét even iets mooier gemaakt is. Dat is ook niet lelijk bedoelt naar anderen hoor, maar ik vind jouw creaties gewoon leuk om te zien :D Vandaar de vraag om foto's.

Ps, laatst had ik lol met zelf gemaakt tuig :D :+
Afbeelding
Het zadeltje had voor de Schleich shetlander moeten worden, maar hij viel te klein uit (hij zal waarschijnlijk wel op een falabella passen, maar die heb ik niet in huis dus kan het niet met zekerheid zeggen). Het hoofdstel is formaat Schleich paard.

Oplettende mensen herkennen hierin misschien nog mijn inzending voor de Shettepret awards een tijdje terug,
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... 5b921f.jpg
http://i29.photobucket.com/albums/c269/ ... b05819.jpg

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 00:12

Haal jij bitjes ergens vandaan ofzo? Ziet er niet uit als een zelfgemaakt bitje namelijk ?

Ik vind jouw tuig ook prachtig .... Ik kan het ook gerust zo smal en dun maken, maar voor de verkoop is dat gewoon niet handig, want daarvoor breekt het te snel vrees ik xD
Voor mezelf wil ik het nog wel eens doen, als ik de tijd er voor heb, maar die heb ik niet. Dus ik verwacht niet dat het gaat gebeuren :(

Ik heb al 1 halstertje gemaakt, knalroze met zouden ringetjes en gespje en ben nu met het hoofdstel bezig, limegroen :)

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 10:35

Ja het klopt dat ik de bitten niet zelf maak, ik gebruik bitjes van Rio Rondo http://www.riorondo.com/ en wat je zegt klopt helemaal, zo dunnetjes maakt het ook een stuk kwetsbaarder :) Om mee te spelen, voor kinderen, zou ik ze ook niet direct aanraden. Deze is ook niet zozeer voor de verkoop, maar hij was voor een wedstrijd, voor wedstrijden vind ik het geinig om helemaal los te gaan :D Momenteel heb ik er alleen echt te weinig tijd voor.

Joysieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 11:27

Haha ik ben zo gewend om gewoon Damon te zeggen,maar hier heet je wanuu :P
Ik ga zeker meedoen met je wedstrijd,wie weet ga ik vandaag buiten nog wat knutselen voor een mooie foto. Heb al wat ideeen :D

Telpeva: Wat een mooi setje! Hij ziet er op de foto best groot uit in tegenstelling tot wat jij zegt dat hij falabella maat is :P
Ik wil ook ooit nog zo een dun iets maken,maar ik krijg mijn leer nooit netjes,recht en dun...

Ik ben de oneliners echt zat,mensen die zelf de meeste plaatsen zeuren erover?! Ik weet niet of ik nog ga posten,want als ik eens een lang bericht stuur,iemand stuurt er een oneliner achteraan wat overgaat in slowchat met weer een ander,of er word dan enkel op die oneliner gereageerd,ik vind het dan jammer dat er over mijn post heen word gelezen :(
Ik denk dat ik ook een account op het Dutch Schleich forum ga aanmaken,en dan kijk ik wel of ik hier ooit terug kom,want de meeste mensen die nuttige dingen plaatsten zijn weg....

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 16:50

jongens lees gewoon over die onliners heen alstjeblieft je kunt er niks aan doen iedereen doet het wel eens per ongeluk en ik ontken ook echt niet dat ik dat niet heb gedaan hoor maar als jullie er heel de tijd over gaan zeuren is het niet meer leuk!! ik hoop echt dat jullie eroverheen lezen en de nuttige berichten wel lezen!
nu weer even ontopic:
ik eb gisteren een nieuw paardje gekocht bij de bart smit.
de dartmoor hengst (ga ook nog de dartmoor merrie kopen) (weet iemand of er ook een dartmoor veulen is?)
als sommige van jullie niet weten welke ik bedoel hier een foto:
Afbeelding
ik heb lekker bij mijn oma geknutseld: dekentje en zadeltje gemaakt!!
Afbeelding
Afbeelding
ik heb ook de allselijm van de action (weet iemand of dat die sterk en goed is)
heb ook de ketting gekocht van de xenos en de kwastjes!
ik hoop dat iedereen gewoon blijft veel leuker! (en ja ik ga meer letten op dat ik geen onliner plaats jongens probeer dit ook te doen we verliezen onze collega`s)
en iedereen doe mee met mijn wedsrijd!! ik heb pas een deelnemer dit vind ik heel jammer ;(
tips zijn van harte welkom (heb bij mijn oma alleen niet zo veel materiaal en ik kan niet even naar huis want mijn oma woont in bred en ik in sint-michielsgestel hou hier aub rekening mee en hou het aardig aub)
en wie wil er met mij tuig ruilen?

Kaatje12345

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 17:49

Heeei iedereen!!

Kheb vandaag weer lekker lang geschleichst en ik ben nu weer 3 halsters, 1 touwhalster, 1 neckrope en 1 barebackpad rijker! Ik heb m stapmolen ook weer gerestaureerd. Dat was hard nodig want hi wilde niet meer draaien :)
Laten we dit topic gewoon weer gezellig maken!

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:17

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-13 20:38

Roomijsje die site is inderdaad heel leuk, als ik de loterij win ... Of een baan heb die goed betaalt, dan ga ik gerust beginnen aan een stal en rijbak, maar .... Ik heb geen geld :')

Ik heb vandaag weinig gedaan aan Schleich en ik ga de komende dagen ook gewoon geen tijd hebben jammerdebammer.
Het enige wat ik heb gedaan is een Arabisch showhalster gemaakt, een paarse met tasseltjes aan de zijkanten :')

Ook heb ik besloten om op mijn website ook één Engelse pagina toe te voegen.
Het blijkt dus dat ik wel eens mensen uit het buitenland krijg die mijn producten mooi vinden, maar die kunnen natuurlijk geen woord Nederlands :')

Afijn ik heb verder niks meer te melden aan jullie. :wave:

dieseliris

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 10:30

kirstenplat schreef:
Heeei iedereen!!

Kheb vandaag weer lekker lang geschleichst en ik ben nu weer 3 halsters, 1 touwhalster, 1 neckrope en 1 barebackpad rijker! Ik heb m stapmolen ook weer gerestaureerd. Dat was hard nodig want hi wilde niet meer draaien :)
Laten we dit topic gewoon weer gezellig maken!

gezellig zonder onliners
ik zal er zelf ook veel meer op letten
hier over kreeg ik veel vragen om te ruilen dat gebeurd NIET!
Afbeelding
ik heb een topick over paardjes kleien
plaats effe een berichtje
ook deze site is leuk!
http://dutchschleichforum.bbforum.nl/
DIT IS TOCH GEEN ONLINER
wil je een pb sturen als dat wel is?
er is een dartmoor veulen ja deze:
http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/l ... 107199.jpg

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 11:23

Idd wanuu ik vond het ook best duur -O-

De bouw aan mijn schleich tavel licht stil..... :( ik ben nu aan het bepalen welke rassen paarden erin gaan ik heb ze bijna allemaal van de collectie2011/2012 en nog verder terug ik denk dat ik jullie on raad ga vragen :j heeft iemand een voorkeur welke 10 paarden er in mijn nieuwe paardenstal gaan staan? Kan ook uit de nieuwe collectie :) ik ben benieuwd *\o/*
En voorderest ben ik bezig met de paarden die in de nieuwe stal komen een hoofdstel te geven gemaakt door mij :) tot nu toe heb ik:
De Haflinger Ruin
De arabier hengst
En de tenessee walker merrie
:D ik ga (nu het lekker weer is) buitenfoto's maken en foto filmpjes *\o/*

Roomijsjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:08

Zooo vandaag lekker geschleicht :) Ik heb gemaakt:
- halster voor Beppie ( tenesee walker merrie)
- hoofdstel voor Beppie
- Hoofdstel voor Hip Hop ( arabier hengst)
- hoofdstel voor smurfje (Haflinger Ruin) nog niet af :D
Foto:
http://i41.tinypic.com/xaoynm.jpg
Zwart hoofdstel lings, voor Haflinger :)
Blauw hoofstel midden voor arabier hengst
En zwart hoofdstel+halster met rode diamantjes voor tenessee walker merrie *\o/*
Het hoofdstel van de haflinger is nog niet af, die moet nog een frontriem, keelriem en westrn bit krijgen *D

Ps. Halstertouw kan los :')
http://i42.tinypic.com/91hwrk.jpg

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-13 18:24

Ook ik zit hier in de stille meeleesmodus,
ten eerste omdat ik even geen zin meer heb om hier te posten,
ten tweede omdat er qua schleich gebied weinig gebeurd,
ik ben druk bezig met tuig bestellingen,
want het loopt nu best aardig
en de resultaten ga ik hier niet elke keer plaatsen..

mijn repaints liggen weer stil,
wel komt er zo af en toe weer een nieuw model bij,
die gezellig in de wachtrij komt staan,
de meeste die nu nog moeten, moeten ook gecust worden,
ik heb er wel zin in, maar er komt gewoon niks uit mijn handen :S

ook ben ik bezig met een poetsplaats aan het ontwerpen,
die ontbrak nog
en als ik dan toch bezig ben,
ga ik ook een nieuwe zadelkamer maken,
zodat alles een geheel wordt,
dus dan heb ik een zadelkamer, poetsplaats (2 plekken, 1 met solarium) en wasplaats,
ik moet alleen nog steeds hout halen,
maar zodra ik dat heb, hoop ik eraan te kunnen beginnen..

zo nu kruip ik weer onder mijn steen..

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-13 19:20

Hoi,
Ik wil een bruinbonte repaint maken iemand ideeën voor een model ik weet het zelf echt niet het liefste geen veulen en aub antwoorden via PB anders wordt er weer ge-slowchat of een onliner geplaatst

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 15:35

Heb net de Quarter hengst gekregen van m'n oma echt super aardig weet iemand er een naam voor ?
En ik ga zo waarschijnlijk een nieuwe stal maken.
Ben echt blij *D

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:34

mischien jessie? veel plezier met satl bouwen!
en om dit geen onliner te maken:
ik heb een karrentuig gemaakt voor de clydesdale hengst
best goed gelukt!
en wie wil er met mij ruilen? stuur maar een pb.
als dit een onliner is stuur me ff een pb dan weet ik dat ik een ander soort bericht moet doen de volgende keer.

viavialover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 18:38

hey ik heb net iemand er even op gewezen dat ze fout was scheld ze mijn uit voor zeikwijf en lelijke kop en diegene weet wie ik bedoel en ik ga binnen kort weer schleich vragen ik denk dat ik er een de zelfde vraag

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 09:00

Hallo, ik ben weer terug.
Jammer dat veel mensen hier stoppen, ik blijf. Ik vind het erg leuk om alle creaties te zien!
Ik heb een poos geleden mn eerste repaint gemaakt op de shetlander. Zal binnekort een foto plaatsen

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:14

Hier weer eens iets van mijn kant,
gezien ik ook alleen nog maar mee lees :o

Afbeelding

eva20

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:02

Babbelbet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:06

Is dat echt de eerste repaint ?
Super mooi hoor moet je wat mee gaan doen bijvoorbeeld oprdrachten of verkopen echt superleuk !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:43

Wauw wat een mooie repaint!
En erg leuk tuig lideli!

Ik ben vandaag weer naar de winkel geweest, nog steeds de zwarte stier van 2013 niet. Loop er nu al 4 maanden op te wachten, en heb hem nog nergens gezien, ook niet bij de intertoys! Heeft iemand hem toevallig al wel gezien?
Ik heb 4 modellen gekocht;
de oude ram die dit jaar uit de collectie gaat
lammetje dat staat
lammetje dat ligt
en de schotse hooglander stier.

Mocht 1 van jullie nog opzoek zijn naar paarden die uit de collectie zijn, de winkel waar ik altijd schleich koop heeft veel oudere paarden staan die er uit zijn. Zoals de percheron merrie en de oude lippizaner merrie.
Moet je maar even pb sturen, ik weet ongeveer wel wat er staat :) Denk dat hij ook wel op wil sturen. Hij heeft ook wel een site maar die is echt niet up to date.

lvanwissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 01:19

heey hoe plaats je fotos