Lieshorses schreef:Deel 2 PS ontwerpen deel2
Ik had al gevraagd om een nieuw topic te mogen openen, en dan doe jij het??
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lieshorses schreef:Deel 2 PS ontwerpen deel2
joeluna schreef:Lieshorses schreef:Deel 2 PS ontwerpen deel2
Ik had al gevraagd om een nieuw topic te mogen openen, en dan doe jij het??
SCC schreef:heey beste mensjes.
ik ga niet meer reageren hierzo.
ik voel me namelijk nogal te oud en te serieus bezig voor dit topic.
( excuses voor de mensen die wel serieus zijn )
Leen_ schreef:SCC schreef:heey beste mensjes.
ik ga niet meer reageren hierzo.
ik voel me namelijk nogal te oud en te serieus bezig voor dit topic.
( excuses voor de mensen die wel serieus zijn )
Precies... Ik dacht er hetzelfde over, vind het meer en meer minder serieus worden. Daarom dat ik al eens voorstelde om een topic te maken voor mensen die dit serieus doen, meer gericht op echt de spullen maken, dan mensen die snel wat in elkaar maken vooral voor de lol en niet voor echt gebruik oid.
Hier is ook totaal geen sfeer meer, iedereen stel vragen en plaats van alles maar vaak wordt er niet eens op gereageerd. Daarbij is dit ook bij YRT terwijl de meerderheid boven de 18 zit.
SCC schreef:Leen_ schreef:
Precies... Ik dacht er hetzelfde over, vind het meer en meer minder serieus worden. Daarom dat ik al eens voorstelde om een topic te maken voor mensen die dit serieus doen, meer gericht op echt de spullen maken, dan mensen die snel wat in elkaar maken vooral voor de lol en niet voor echt gebruik oid.
Hier is ook totaal geen sfeer meer, iedereen stel vragen en plaats van alles maar vaak wordt er niet eens op gereageerd. Daarbij is dit ook bij YRT terwijl de meerderheid boven de 18 zit.
is het misschien een idee om een HK topic te maken voor de 18+ ?
ik denk dat er namelijk wel meer zijn die serieus gebruiks spullen maken en dat willen delen, maar niet op YRT
Leen_ schreef:SCC schreef:[quote="Leen_"
[/quote
is het misschien een idee om een HK topic te maken voor de 18+ ?
ik denk dat er namelijk wel meer zijn die serieus gebruiks spullen maken en dat willen delen, maar niet op YRT
[/quote
Ja dat dacht ik dus ook. Vooral voor de mensen die er serieus mee bezig willen zijn. En dat dit topic dan weer het oorspronkelijke doel krijgt: paardenspullen ontwerpen. En vooral voor de jongere leden om er met elkaar over te praten.
Edit: misschien kunnen de mensen die dit serieuzer zien hier verder: [HK] Niet l*llen, maar doornaaien! (dhz-tips II)