Ik ben stallen aan het maken

Ze zijn alleen nog niet af. Ik weet niet hoe ik verder moet...
En voor mijn wedstrijd is nog maar 1 foto ingestuurd...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Palmbierlove schreef:je foto's doen het niet,
is het dezelfde als van je achtergrondfoto op hyves?
ik heb voor mijn haflinger repaint de lipizzaner hengst gebruikt
en ik ben ook nog bezig met een op de hannover merrie, daar heb ik de manen afgehaald en nieuwe gegeven en het model geruind..
manonfleur schreef:@annikailove;
Het stalletje; je kan van touw/lint/wol een soort van "deurtjes" maken (oftewel de opening).
Dan moet je gaatjes maken en dat touwtje daaraan vast maken!
Of je legt hem neer en knipt er deurtjes uit!
En is het niet handig om een soort wedsteijd kalender te hebben (ergens digitaal ofzo).
Want het is erg vervelend als iemand maar 1 inzending heeft, dat je dan iedere 3 weken (ik zeg maar wat) een wedstrijd word gehouden?!
En dan iemand die daar tijd voor heeft en dat beheerst (zou iemand dat willen? Anders ik).
Nou het is een idee zijn jullie het daar mee eens?
Stephaniexh schreef:manonfleur schreef:@annikailove;
Het stalletje; je kan van touw/lint/wol een soort van "deurtjes" maken (oftewel de opening).
Dan moet je gaatjes maken en dat touwtje daaraan vast maken!
Of je legt hem neer en knipt er deurtjes uit!
En is het niet handig om een soort wedsteijd kalender te hebben (ergens digitaal ofzo).
Want het is erg vervelend als iemand maar 1 inzending heeft, dat je dan iedere 3 weken (ik zeg maar wat) een wedstrijd word gehouden?!
En dan iemand die daar tijd voor heeft en dat beheerst (zou iemand dat willen? Anders ik).
Nou het is een idee zijn jullie het daar mee eens?
Zelf lijkt me dat een beetje lastig.. Ik vind dat je zelf een wedstrijd moet kunnen organiseren wanneer jij dat wilt. Een ander hoeft dat niet te beslissen, vind ik.