Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb nu 3 keer meegedaan met de regiofinale zitcompetitie, dus opzich heb ik best een goede balans
ik kan officieel zeggen dat ik klaar ben met groeien en ik ben 1.60-1.61 Ruby1995 schreef:Ik heb een foto in mijn onderschrift (eerste link) , ik weet het al , maar ze rijd al niet meerze is trouwens kleiner dan lovemickey en der pony is groter
Mickey is niet te vergelijken met andere shetlanders. Hij heeft alles in cobmaat. (zadel, dekjes, peesbeschermers, hoofdstel enz) Hij zit goed in de bespiering, dus ga a.u.b. geen pony's met hem vergelijken
lifaya schreef:lovemickey hoe weet je trouwens dat je niet meer groeit? je groeit nog tot je 21eik kan officieel zeggen dat ik klaar ben met groeien en ik ben 1.60-1.61
meestal groei je nog wel 2 a 3 cm, en vergeet ook niet dat de pubertijd ook een hoop gewicht als cadeautje geeft
zoals het er nu uit ziet pas je prima, Mickey is ook duidelijk geen volle shetlander want die zijn meestal wel een maat kleiner, de jouwe valt onder A-pony
maar zijn maat blijft A-pony
hijs geen maatje shet meer haha