Ik vind het nog net passen, niet meer voor het mooi maar het lijkt nog wel te kunnen:) leuke pony! ;p haha
cennamitch te lang maar zoals ik al eerder zei je rijd netjes zit goed in evenwicht dus zie het probleem niet zo als je op kleinere pony's rijd
eef1006 schreef:Ik vind het nog net passen, niet meer voor het mooi maar het lijkt nog wel te kunnen:) leuke pony! ;p hahahihi thanks
Zonder beugels (oudere foto, houding is verbeterd, maar kans dat ik dus ook langer ben geworden)Met beugels
van pagina 78 geleden78king1234 -> past nog makkelijkkani_ejj -> 1ste te groot, 2de past79Kelszz_ -> past80108078 -> pastxMayo -> hahahahamsterfan -> passen beide81Janey1992 -> pastlovebente -> past82ponylies -> te groot83ardenliefJ -> pastlove_juliet -> past nog netRianne97 -> voor het 'plaatje' te groot, maar het kan nog84ponylies -> te groot85sophiesoley -> kan nog wel86Jespri > past87xAnnouk -> hahahamyrmar -> ik vind je te groot88 xXutopiaXx -> hahahahromeoluver -> past89SpecialBel -> pastcamilla1998 -> past nog90joelleollie -> pastponylies -> past91Jorinda__ -> past92korrie22 -> pastNeffesh -> pastcennamitch -> te groot93Lauwttje -> ik vindh et nog kunnen
xmarlies96 schreef:@ Lauwttje: Past nog, maar hoelang ben jij en wat is de stokmaat van het paard?Ik ben zo'n 1.77Stokmaat van paardje géén idee.. Tis manege paardje namelijk.
cennamitch, je bent niet echt vreselijk te groot en je gewicht zal ook wel meevallen.rij nog lekker even door en laten we hopen dat er een lief klein pennymeisje is dat ermee verder kan
vergis je niet in pony's en kinderen ik ken draken van pony's maar als er een kind op zit zijn ze poeslief.