Schleich paarden [deel5]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schleich paarden [deel5]

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 16:38

mww.. heb wel posters maar alleen waar paarde op staan en die zijn zo belachelijk groot op de poster gezet

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:07

Ik heb op internet een wallpaper uitgezocht en uitgeprint.

Gaan we naar een volgende deel of gaan we het volgende opsplitsen. Gezien het feit dat er eerder in dit topic er over gehad hebben. Ik ben opzicht wel voor opsplitsing. Jullie?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-11 18:08

misschien kun je een mooie afbeelding zoeken op internet en die dan uitprinten.

furyke gaat deel 6 maken.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:15

wat bedoelen jullie dan met opsplitsing?

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:29

Ja ik kom net thuis van men werk en ligt een pakketje binnen de deur dus ik hem snel openen in het de Mustang 72002 Jeeeeeejjjjj helemaal in orginele verpakking etc dus blijkbaar past hij wel door de brievenbus :D:D:D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:48

mww. dat is een goeie oplossing, maar ga ik weer zeuren: heb geen kleuren printer XD.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:49

Leuk!! Gefeliciteerd Nathas!

Hebben jullie weleens bedacht om huisjes te maken van houten ijsstokjes? dat idee daar loop ik mee rond, maar ik kan die ijsstokjes dus nergens los te koop vinden :+ .

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:57

Telpeva schreef:
Leuk!! Gefeliciteerd Nathas!

Hebben jullie weleens bedacht om huisjes te maken van houten ijsstokjes? dat idee daar loop ik mee rond, maar ik kan die ijsstokjes dus nergens los te koop vinden :+ .

Ik heb dat geprobeerd en was geen succes en op mp kun je zoeken op ijscostokkies en dat vind je 1 of 2 mensen die dat door heel nl verzenden

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 18:59

Nathas schreef:
Ja ik kom net thuis van men werk en ligt een pakketje binnen de deur dus ik hem snel openen in het de Mustang 72002 Jeeeeeejjjjj helemaal in orginele verpakking etc dus blijkbaar past hij wel door de brievenbus :D:D:D

Dan is ie toch naarstig dun verpakt,... was bij mij namelijk ook en ondanks dat ie in een briefpostdoos zat ging ie er toch echt niet door :=
Maar supercool dat je hem hebt natuurlijk :)

Opsplitsing mag niet zo maar,.... ben ook een beetje vergeten wat nu eigenlijk de bedoeling was,... :o
Ik vind 3 topics ook erg irritant moet ik zeggen en heb me dus bij de HK maar afgemeld.
Al vind ik wel het kartonnen-dozen-stallen-praat niet zo interessant momenteel in dit topic... :o *solly*

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:03

Cyntje schreef:
Nathas schreef:

Dan is ie toch naarstig dun verpakt,... was bij mij namelijk ook en ondanks dat ie in een briefpostdoos zat ging ie er toch echt niet door :=
Maar supercool dat je hem hebt natuurlijk :)

Opsplitsing mag niet zo maar,.... ben ook een beetje vergeten wat nu eigenlijk de bedoeling was,... :o
Ik vind 3 topics ook erg irritant moet ik zeggen en heb me dus bij de HK maar afgemeld.
Al vind ik wel het kartonnen-dozen-stallen-praat niet zo interessant momenteel in dit topic... :o *solly*

Hij was zeer goed verpakt :) ik dikke laag bubbels enveloppe en in orginele verpakking daarin ( wij hier in drenthe hebben best wel brede brievenbussen al zeg ik het zelf inprincpe passen bijna elke paarden hier door de bus :P)

En splitsing nee hoeft niet als er maar gewoon over het onderwerp gepraat word en niet veel offtopic

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:05

ik ga deel 6 maken.
opsliting is er niet omdat het repainters topic weer terug in t leven geroepen is.
dus die is meer voor t serieuzere, hoewel dat hier ook kan.
maar in dat andere topic mag dus geen "penny"praat

knap dat ie door de bus paste.
hier gaat dat dus echt niet lukken.
stom dat er verschillende maten zijn

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:08

Wie heeft dat bepaald mbt het andere topic? :=
In mijn ogen wordt daar niet heel veel anders gepraat dan hier,...buiten dat iedereen ook nog eens hetzelfde post daar als hier en ik vind dat zo nu en dan lichtelijk irritant :')

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:10

ja klopt.
maar hoe ik t begrepen heb, is daar geen pennypraat toegestaan.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:12

Het lijkt mij beter gewoon 1 duidelijk topic te hebben voor de meer volwassen leden en 1 voor de jongere mensjes onder ons. Nu is het eigenlijk ook maar half-half :+

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:21

Nou, dat was volgens mij ook de bedoeling.
Ik zou dan naar het volwassener topic verhuizen en het topic voor jongeren (penny) laten voor wat het is.
Ik heb het idd weer aangehaald omdat ik dat kartonnen-dozen-stallen ( _/-\o_ ) klets ook niet bepaald boeiend vind.

Het hoeft natuurlijk niet maar ik vroeg me af wat jullie er nog van vonden!!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:33

Ik vind het wel goed zo. (Bijna) iedereen praat hier toch over repainten en dingen maken enz.? Ik snap nog steeds niet goed wat er bedoeld word met 'penny praat'. Kan iemand dat uitleggen?
Enne... nu gaan we eigenlijk weer offtopic :').. Hier hadden we het toch eerder over gehad? Of was dat ergens anders...

Oja, ik zou ook naar de volwassenen topic verhuizen. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in de kartonnendozen.
Maarja, het gaat hier over wat je met de schleich paardjes doet.

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:36

Heb even terug gelezen. Vanaf pagina 44 in dit topic staat het over het opsplitsen.
Thats_Me zou al hebben gevraagd of het mag, geloof ik?

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 19:53

Stephaniexh schreef:
Ik vind het wel goed zo. (Bijna) iedereen praat hier toch over repainten en dingen maken enz.? Ik snap nog steeds niet goed wat er bedoeld word met 'penny praat'. Kan iemand dat uitleggen?
Enne... nu gaan we eigenlijk weer offtopic :').. Hier hadden we het toch eerder over gehad? Of was dat ergens anders...

Oja, ik zou ook naar de volwassenen topic verhuizen. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in de kartonnendozen.

En daar ligt nu net het verschil ;)
Even een globale schets (dus pak het niet persoonlijk op),...
16+: heeft paardjes leuk op plankjes of in een vitrinekast staan, maakt zo nu en dan foto's, is actief met verzamelen en repaints etc.
16-: heeft de paarden over het algemeen op nepgras in kartonnendozenstallen staan, maken fotootjes, verzinnen namen, hebben een echte manege, fokken ermee, etceteraaaa....

Totaal niks mis met het laatste,... ik ben ook jong geweest. Ware het niet dat ik liever enkel lees over serieuze repaints, mooie modelhalsters/zadels waarover is nagedacht en mensen die allerlei moeite doen om een bepaald model te bemachtigen etc...
En dat is een beetje het verschil :D Hoop dat ik het zo in Jip&Janneke taal een beetje begrijpelijk heb uitgelegd.

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:02

Cyntje ik vind dat je het keurig hebt omschreven!

Ook ik zou dan naar het 'volwassen' topic toe gaan. Mede omdat ik dus met het gene zit wat jij hebt omschreven (:

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:04

Je hebt 't goed omschreven. Maar je zegt hierboven wel 16 + en 16 -. Maar ik ben 13 en zou dan meer bij de 16 + horen als je snapt wat ik bedoel ;) . Ik heb mn paardjes ook niet meer in dozen staan. En vind't leuk om over repainten etc. te praten.

Maar gaan we opsplitsen of niet?

Nathas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:05

Cyntje schreef:
Stephaniexh schreef:

En daar ligt nu net het verschil ;)
Even een globale schets (dus pak het niet persoonlijk op),...
16+: heeft paardjes leuk op plankjes of in een vitrinekast staan, maakt zo nu en dan foto's, is actief met verzamelen en repaints etc.
16-: heeft de paarden over het algemeen op nepgras in kartonnendozenstallen staan, maken fotootjes, verzinnen namen, hebben een echte manege, fokken ermee, etceteraaaa....

Totaal niks mis met het laatste,... ik ben ook jong geweest. Ware het niet dat ik liever enkel lees over serieuze repaints, mooie modelhalsters/zadels waarover is nagedacht en mensen die allerlei moeite doen om een bepaald model te bemachtigen etc...
En dat is een beetje het verschil :D Hoop dat ik het zo in Jip&Janneke taal een beetje begrijpelijk heb uitgelegd.

Ok dus om het even te zeggen word ik bij de 16- geplaatst (alhoewel ik 26 ben) Ik ben een actief spaarder hoe me overgens niet bezig met repainten.... Maar wel met stallen maken ( niet van dozen maar van hout met hooruiven etc etc) Ik geef mijn paarden ook namen So What. Is dat iets wat alleen jongeren onder de 16 mogen doen???
Ik heb mijn paarden ook op kustgrastapijt staan (NOG MOOIER HEB ER EEN HELE SLAAPKAMER AANGEWEID WAAR AL MIJN SCHLEICH DIEREN VAN KONIJN TOT TIJGER VAN PAARD TOT KOE IN VERSCHILLENDE LEEFOMGEVINGEN STAAN) Ik maak ook veelvuldig foto's neem de dieren mee de natuur in om het zo realistisch mogenlijk te maken!!! Dus vertel mee nu eens wat is de rede nu echt ik vind dit persoonlijk nergens meer op slaan het is net alsof mensen in hokjes worden geplaatst kom op mensen dit is toch 2011

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:14

sorrry heb hele tijd niets gepost hiero maar ik heb het momenteel heel erg druk met veel huiswerk... nou een vraagje,, heeft iemand misschien nog die Welsh of die Ijslander te koop??

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:30

@ Nathas: zo word het niet bedoeld. Jij zou sowieso bij de 16+ horen.
Denk dat je het beter kan omschrijven zoals Cyntje dat doet maar dan bij de 16- ermee spelen etc.
Mijn repaints krijgen ook gewoon namen. Ik maak ook leefomgevingen maar bij de 16+ is dat meer
in de vorm van diorama's als speelgoed maneges.

Ik begrijp hieruit dat er toch veel voor opsplitsing zijn?
Zullen we Thats_Me eens gaan contacten?

HxSunlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:36

ik bne 14 en speel ook nog gewoon als een klein kind er mee
ik doe wel voorzichterger omdat ik niet wil dat er beschadigingen op komen
maar ik speel er wel gewoon mee zoals hij gaat nu rijden poesten buitenrit enzo

en ik denk als ik 16 of ouder ben er nog steedts mee speel
want ik vindt het gewoon harstikke leuk want ik dnek een beetje bij dat het allemaal echt is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-11 20:38

ach, ik praat over kartonnen stallen omdat ik niks aan hout heb (1. kan niet timmeren. 2. We hebben geen spijkers en hout XD) Heb trouwens een achtergrond gemaakt met papegaaienzand en een strandposter. Versierd met bomen en gras, maar niet echt realistisch XD. Ik doe het net zoals natasha, maar ben dan 11 inplaats van 14. Ik hou gewoon van fantasie en verhalen verzinnen. Ach, snap best jullie kant wel maar dan kan je misschien over die reacties heen lezen? want 3 schleich topics word denk ik erg onoverzichtelijk.