Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Telpeva schreef:Leuk!! Gefeliciteerd Nathas!
Hebben jullie weleens bedacht om huisjes te maken van houten ijsstokjes? dat idee daar loop ik mee rond, maar ik kan die ijsstokjes dus nergens los te koop vinden.
Nathas schreef:Ja ik kom net thuis van men werk en ligt een pakketje binnen de deur dus ik hem snel openen in het de Mustang 72002 Jeeeeeejjjjj helemaal in orginele verpakking etc dus blijkbaar past hij wel door de brievenbus:D:D
Cyntje schreef:Nathas schreef:Ja ik kom net thuis van men werk en ligt een pakketje binnen de deur dus ik hem snel openen in het de Mustang 72002 Jeeeeeejjjjj helemaal in orginele verpakking etc dus blijkbaar past hij wel door de brievenbus:D:D
Dan is ie toch naarstig dun verpakt,... was bij mij namelijk ook en ondanks dat ie in een briefpostdoos zat ging ie er toch echt niet door![]()
Maar supercool dat je hem hebt natuurlijk
Opsplitsing mag niet zo maar,.... ben ook een beetje vergeten wat nu eigenlijk de bedoeling was,...![]()
Ik vind 3 topics ook erg irritant moet ik zeggen en heb me dus bij de HK maar afgemeld.
Al vind ik wel het kartonnen-dozen-stallen-praat niet zo interessant momenteel in dit topic...*solly*
Stephaniexh schreef:Ik vind het wel goed zo. (Bijna) iedereen praat hier toch over repainten en dingen maken enz.? Ik snap nog steeds niet goed wat er bedoeld word met 'penny praat'. Kan iemand dat uitleggen?
Enne... nu gaan we eigenlijk weer offtopic.. Hier hadden we het toch eerder over gehad? Of was dat ergens anders...
Oja, ik zou ook naar de volwassenen topic verhuizen. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in de kartonnendozen.
Maarja, het gaat hier over wat je met de schleich paardjes doet.
Cyntje schreef:Stephaniexh schreef:Ik vind het wel goed zo. (Bijna) iedereen praat hier toch over repainten en dingen maken enz.? Ik snap nog steeds niet goed wat er bedoeld word met 'penny praat'. Kan iemand dat uitleggen?
Enne... nu gaan we eigenlijk weer offtopic.. Hier hadden we het toch eerder over gehad? Of was dat ergens anders...
Oja, ik zou ook naar de volwassenen topic verhuizen. Ik ben ook niet echt geïnteresseerd in de kartonnendozen.
Maarja, het gaat hier over wat je met de schleich paardjes doet.
En daar ligt nu net het verschil
Even een globale schets (dus pak het niet persoonlijk op),...
16+: heeft paardjes leuk op plankjes of in een vitrinekast staan, maakt zo nu en dan foto's, is actief met verzamelen en repaints etc.
16-: heeft de paarden over het algemeen op nepgras in kartonnendozenstallen staan, maken fotootjes, verzinnen namen, hebben een echte manege, fokken ermee, etceteraaaa....
Totaal niks mis met het laatste,... ik ben ook jong geweest. Ware het niet dat ik liever enkel lees over serieuze repaints, mooie modelhalsters/zadels waarover is nagedacht en mensen die allerlei moeite doen om een bepaald model te bemachtigen etc...
En dat is een beetje het verschilHoop dat ik het zo in Jip&Janneke taal een beetje begrijpelijk heb uitgelegd.