Ik ben inderdaad wel lid maar kom er ook nog niet zo vaak. Komt ook omdat het nog zo rustig is. Hier op bokt post je en heb je vrijwel direct een reactie in dit topic te pakken. Is veel leuker dan hopen op een reactie als je weer een leuke aankoop hebt gedaan!
Over schleich gesproken. Ik heb nu lekker vakantie en het is de bedoeling om weer wat nieuwe verf in te slaan Ga eerst nog wel even verder met MLP's maar misschien ook wel een schleichje proberen. Heb nog een Engelse Volbloed, Percheron hengst, knapstrupper en TWH dubbel staan dus in principe repaintmateriaal genoeg.
Dat gaat mij toch niet lukken op dit moment. Bokt is veel actiever en is zelfs m'n startpagina. Je ziet snel of er iets gepost is tussen het huiskamer hoppen.
Ja, als ik wat af heb laat ik het weten. Moet eerst weer wat kleuren gaan aanfschaffen. Heb wel de primaire kleuren en meng dan zelf in mat en glanzend en ook zwart/wit maar dat begint onder hand op te raken en wil nu wat vaste kleuren zonder dat ik veel hoef te mengen.
Natasha de tinker zit echt nog wel even in de collectie. Of anders ergens bestellen dat is goedkoper dan laten maken. En oren zijn volgens mij ook wel lastig omdat die eruit steken. Dan moet je er eerst al een malletje op zetten en stuk ijzerdraad in z'n hoofd draaien ofzo.