Marijke_1995 schreef:Oeeh, ik kan de oude Shire en oude Haflinger kopen
ik vind die haflinger zo verschrikkelijk lelijk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xHaithi schreef:Als je de oude paardjes (hopelijk in goede staat) voor niet teveel kan krijgen zou ik het ook doen hoor. Ik vind de oude modellen doorgaans ook niet 100% op en top. Zo waren de verhoudingen vroeger ook niet bepaald optimaal. De maat van de fries tegenover de andere paarden sloeg nergens op bv. Maar ze horen zoals anderen ook al zeiden, bij de collectie. Voor de mooi zou ik ook niet altijd àlle modellen kopen, hoewel ik de meeste paardjes wel erg mooi/leuk vind.
Om mee te spelen zijn de schleichpaardjes inderdaad wel niet helemaal handig. Ik speelde als klein ook niet graag met 'vaste' paardjes. Daarom speelde ik veel liever met m'n grand champions. Die stonden in een neutrale beenstand, en de nek en hoofd kon je bewegen. Vond ik veel leuker. Om te verzamelen vind ik schleich wel echt superleukHet is ook een heel duidelijke collectie. Niet zoals bij grand champions of breyer waar je eigenlijk geen echt duidelijk overzicht hebt over alle paardjes die er te vinden zijn (vind ik in ieder geval)
En zo'n site, ik zou dat eigenlijk wel eens willen maken Ö
furyke schreef:wat leuk!
Ben vandaag bij de intertoys geweest.
De nieuwe collectie is er nog steeds niet en ze wist ook niet wanneer die komen.