Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SnuitjeLove schreef:16jaar
1.68
70kg.
Heb op dit moment een arabiertje, maar daar kan ik niet meer op rijden wegens spierbevangenheid en kissingspines. Op dit moment is de vraag hoelang zij het vol gaat houden, of ze pijnvrij zal kunnen staan op de wei, of dat we haar uit haar lijden moeten verlossen.
Voor het geval dat ik haar toch ga verliezen wil ik wel een nieuwpaardje nemen in de toekomst. Hoe bruut dit ook klinkt, ik hou ziels veel van mijn merrie maar ik denk dat het beste is om een 'nieuw maatje' mijn verdriet te laten troosten.
Daarom zou ik graag iets heel anders als een arabier willen, omdat hier toch snel rugproblemen bij kunnen komen.
Hoewel mijn arabiertje juist een heel koelachtig koudbloed karakter heeft, terwijl ze toch volbloed is.
Ik hou ondzettend veel van buitenritten. En zou een paardje willen waar ik lekker door de bossen mee kan crossen en hobbelen met een losse teugel.
Ook zonderzadel rijden en frystylen lijkt me leuk. Springen en dressuur.
Zit zelf te denken aan een fjordje of haflinger. Misschien een luxe gebouwde tinker die niet te lomp is. Nog meer suggesties voor een ras dat bij mij zal passen. Of kan ik het het beste houden bij arabiertjes.
femkesofie schreef:Ik zou graag willen weten wat voor paardje bij mij past!
- Ik ben 1.65 groot
- Ik ben 50 Kilo
- Best wel een stress kip (als ik bijv. naar het strand ga met de paarden)
- Houd van buitenrijden
- Een paard wat het strand op kan en niet bang is (en die ik kan houden)
- Een paard dat kan dressuren en een sprongetje kan maken
- Liefst niet een te groot paard.
- Het is dan de bedoeling dat het een paard is dat voor de dressuur word gebruikt maar waar ik ook mee kan springen en naar het bos/strand kan!
Alvast bedankt!
dancer_ schreef:SnuitjeLove schreef:16jaar
1.68
70kg.
Heb op dit moment een arabiertje, maar daar kan ik niet meer op rijden wegens spierbevangenheid en kissingspines. Op dit moment is de vraag hoelang zij het vol gaat houden, of ze pijnvrij zal kunnen staan op de wei, of dat we haar uit haar lijden moeten verlossen.
Voor het geval dat ik haar toch ga verliezen wil ik wel een nieuwpaardje nemen in de toekomst. Hoe bruut dit ook klinkt, ik hou ziels veel van mijn merrie maar ik denk dat het beste is om een 'nieuw maatje' mijn verdriet te laten troosten.
Daarom zou ik graag iets heel anders als een arabier willen, omdat hier toch snel rugproblemen bij kunnen komen.
Hoewel mijn arabiertje juist een heel koelachtig koudbloed karakter heeft, terwijl ze toch volbloed is.
Ik hou ondzettend veel van buitenritten. En zou een paardje willen waar ik lekker door de bossen mee kan crossen en hobbelen met een losse teugel.
Ook zonderzadel rijden en frystylen lijkt me leuk. Springen en dressuur.
Zit zelf te denken aan een fjordje of haflinger. Misschien een luxe gebouwde tinker die niet te lomp is. Nog meer suggesties voor een ras dat bij mij zal passen. Of kan ik het het beste houden bij arabiertjes.
Fries misschien? Of kruising hafxarabier die hebben we hier in de wei staan (:
vigo_is_lief schreef:ik doe nog een keer want op de eerste een poos geleden was niet gereageerd
ik ben 1,70 ong. druk, maar ook lui, ik zou niet van wedstrijden maar wil lekker buitenritten, of klooien in de bak, paard moet niet opgefokt zijn maar wel af een toe zn streken hebben. ik wil western rijden btwvind ook vrijheidsdressuur leuk. geen fan van haflingers
sofie189 schreef:nu ik haha:
Ben 14 jaar droom er van om verder in de ruitersport te komen vind B springen leuk en L ook nog maar hoger liever niet dressuur liefst zo hoog mogelijk, houdt van een ondeugend lieve pony/paard. heb momenteel een super lieve New Forst pony genaamd Denver haha!
Maar over 1,5 jaar komt er een paard op stal haha.
trouwens ben 1,71/1.72