Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elenaMM77 schreef:red, als dit dezelfde pony is, trek ik mijn drol terug.
op de een of andere manier, zat je bij die andere foto niet echt lekker..
deze foto's echter met name de tweede ziet er gewoon goed uit. eerste zit je misschien wat kort,
maar een of twee gaatjes langer, maakt op zich niet veel verschil voor je lengte versus de pony.
klaarblijkelijk heeft deze pony voldoende body en je zit haar zover ik kan zien zeker niet in de weg
MarlindeRooz schreef:_Femkeeex schreef:Nou veel te groot. Overdrijven is ook een vakOok al rijd je er niet meer op , je zou er nog eventjes op kunnen hobbelen hoor
De laatste past prima.
Ze is sindsdien zeker 15 cm gegroeid, laten we dat niet meer doen.
MarlindeRooz schreef:_Femkeeex schreef:Nou veel te groot. Overdrijven is ook een vakOok al rijd je er niet meer op , je zou er nog eventjes op kunnen hobbelen hoor
De laatste past prima.
Ze is sindsdien zeker 15 cm gegroeid, laten we dat niet meer doen.
Tarenko schreef:Een vraagje, als je benen nog niet onder de pony komen ben je toch niet te lang? Want ik zie in dit topic veel mensen die dan vragen of het past. Terwijl ze nog niet eens onder de pony uitkomen.
Zoe_97 schreef:Tarenko schreef:Een vraagje, als je benen nog niet onder de pony komen ben je toch niet te lang? Want ik zie in dit topic veel mensen die dan vragen of het past. Terwijl ze nog niet eens onder de pony uitkomen.
mijn lange benen komen ook niet onder ene shet uit als ik de beugels maar kort genoeg doe :p
Nee geintje natuurlijk, soms zijn er mensen wiens benen wel lijken te passen, maar die dan zo'n groot bovenlichaam hebben dat het toch in de weg zit, of ook mensen die in lengte wel passen maar in gewicht dan weer niet.