Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
1D_Schleich schreef:Ik heb een vraagje, jullie maken je zadels eigenlijk allemaal van nep leer/leer, maar waar halen jullie dat vandaan? Ik wil er niet te veel geld aan uitgeven, dus weet iemand een goedkoop idee? En weet iemand anders nog een leuke manier om van stof(oude shirts?) een leuk zadel te maken?
SchleichxZoe schreef:tja, leer. ik ga meestal naar een schoenenmaker, of een kledingmaker (ok ik ben het woord ff kwijt, het ligt op het puntje van mijn toch XP). daar krijg je wel alleen kleine lapjes leer als je er niet voor betaald, maar voor groteren stukken mischien 1 of 2 euros?
1D_Schleich schreef:Ik zal wel eens gaan kijken bij de schoenmaker dan:) en die van papier en karton ponyyk, kun je een foto sturen?
ponyyk schreef:1D_Schleich schreef:Ik zal wel eens gaan kijken bij de schoenmaker dan:) en die van papier en karton ponyyk, kun je een foto sturen?
emm ja probeer ff foto te uploaden enzo, maar deze is niet zo heel mooi want het is mn eerste, en met gele lijm :/ je kan het ook met zwart papier doen hoor maar dat heb ik niet in huis. en met karton bedoel ik de voorkant van een schrift, van de basisschool, daar heb ik zowat de hele kast leeg gejat hihi maare heb je email of whatsapp ofzo want uploaden lukt niet echt goed
Nathas schreef:Het paard kan je nog niet hebben omdat deze een speciaal brandmerk heeft...... Het paard dat jullie hebben heeft dat niet....
Ik heb trouwens de special uit China van het jaar van het paard binnen gekregen. Nu alleen deze set nog en de special pinto jaarling....
* gaat weer in meelees modus*
Mitchielove schreef:Een vraagje,
Is de schleich clydesdale hengst nog in de collectie?
(volgens mij niet, maar ik weet het niet zeker)
Want ik heb er een stuk of 3/4 gezien bij de V&D.....
Foto's lukken niet helemaal,
Probeer nu via Tinypic....
Groetjes!
Nathas schreef:Het paard kan je nog niet hebben omdat deze een speciaal brandmerk heeft...... Het paard dat jullie hebben heeft dat niet....
Ik heb trouwens de special uit China van het jaar van het paard binnen gekregen. Nu alleen deze set nog en de special pinto jaarling....
* gaat weer in meelees modus*